کد خبر: ۷۶۹۹۹

حکیم مهر: «دکتر کرمی» و «دکتر کشاورز» مدیرکل و کارشناس دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، زنبورعسل  و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی در استان خراسان جنوبی حضور یافتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر زنگویی» رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبورعسل گفت: دکتر کرمی در حضور دو روزه خود در استان خراسان جنوبی علاوه بر حضور در کمیته تخصصی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان استان، کلاس آموزشی با موضوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان برای کارشناسان سطح استان برگزار نمودند.و در برنامه رادیویی تلویزیونی پرسمان نیز در خصوص آنفولانزای فوق حاد پرندگان مطالبی را با هم استانی های عزیز در میان  گذاشتند.

وی گفت: دکتر کرمی و دکتر کشاورز علاوه بر حضور در کمیته تخصصی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان استان و دیدار با تشکل های فعال در حوزه طیور استان مانند نماینده اتحادیه مرغداران و صندوق بیمه محصولات کشاورزی و ...، ازیک واحد مرغ مادر و نیز واحد مرغ گوشتی 112 هزار قطعه ای با قابلیت پرورش در قفس شهرستان خوسف بازدید نمودند.

زنگویی گفت: حضور کارشناسان سازمان در استان  باعث در جریان  قرار گرفتن قابلیت ها و یا مشکلات موجود  میشود  و برای کارشناسان استان به روز شدن در مسائل روز و اطلاعات علمی را بهمراه خواهد داشت.


نظر شما
ادامه