کد خبر: ۷۷۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: کشتارگاه شهر آباده طشک به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی و پس از طی مراحل قانونی و با دستور مستقیم رئیس دادگستری شهرستان بختگان تعطیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صدا و سیما، «دکتر مسعود قریب مطلق» رئیس شبکه بهداشت و درمان بختگان گفت: این کشتارگاه در بازدید‌های متعدد، تذکرات بهداشتی لازم از سوی کارشناسان بهداشتی را دریافت کرده بود، اما باوجود تعیین مهلت قانونی، هیچ اقدامی برای رفع نقایص خود انجام نداد.

وی افزود: در بازدید سرزده واحد سلامت محیط از این کشتارگاه و با همراهی و هماهنگی مسوولان شبکه بهداشت و درمان، دادستان و مسوول دامپزشکی شهرستان، به درخواست شبکه بهداشت و درمان این منطقه و دستور مستقیم دادستانی، این کشتارگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بختگان با تاکید بر پیگیری مسوولان شبکه بهداشت و درمان برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان به ویژه در اماکن غذایی، افزود: در صورت مشاهده و بی توجهی مسوولان اصناف و اماکن به شیوه نامه‌های بهداشتی، برخورد‌های قانونی لازم همچون تعطیلی واحد متخلف و معرفی به مراجع قضایی انجام می‌شود.

شهرستان بختگان به مرکزیت آباده طشک در ۱۷۳ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
0
1
همه‌ی کشتارگاه های سنتی احتمالاً شرایط مشابه هم دارند، باید فکری اساسی در جهت بهسازی آنها انجام بشه.و به روزسانی شوند. شهرداری ها معمولا در برابر بهسازی و تجهیز اینگونه کشتارگاه ها مقاومت می‌کند.
نظر شما
ادامه