کد خبر: ۷۷۲۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: حفاظت محیط زیست، پس از سالها دغدغه و نگرانی دوستداران محیط زیست و مطالبات به حق افکار عمومی و در اجرای مواد قانونی (ماده 10-۱۲ قانون شکار و صید و 8 ایین نامه اجرایی همین قانون،ماده 8 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده 680 قانون مجازات اسلامی) با پیگیری های مستمر از سوی محیط زیست استان و همراهی مسئولین و معتمدین شهرستان فریدونکنار و دستگاه قضایی،ضمن تمکین و احترام بازاریان مورد نظر و سماکان به اجرای قانون و در راستای مراقبت از حقوق عامه بازار غیرقانونی عرضه، فروش و تجارت پرندگان وحشی در فریدونکنار برچیده و تعطیل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، «عطااله کاویان» مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های مستمر از سوی محیط زیست استان و شهرستان فریدونکنار و همراهی قاطعانه مسئولین محترم شهرستان فریدونکنار اعم از فرماندار، دادستان و دستگاههای امنیتی و انتظامی،معتمدین شهر،اصحاب رسانه ، مطالبه دیرینه دوستداران حیات وحش و عموم علاقمندان به محیط زیست محقق شد و بازار غیرقانونی عرضه، فروش و تجارت پرندگان وحشی برچیده و تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه امسال بازار غیرقانونی فروش پرندگان مهاجر در فریدونکنار برپا نشد، تاکید کرد: مامورین محیط زیست بصورت لحظه‌ای و مستمر در حال رصد بازار جمع شده هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفین برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: ساماندهی شکار و زنده گیری پرندگان وحشی در تالاب فریدونکنار در مسیر بهره‌برداری صحیح قرار گرفته و با حذف بازار غیر قانونی سوداگری پرندگان مهاجر، بهره‌برداری به سمت و سوی استفاده پایدار قرار گرفته است. 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
0
1
حکیم خبر انتخاباتی بزار کیا رد صلاحیت شدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
طبق قانون اجازه انتشار رد صلاحیت شدگان را کسی ندارد مگر اجازه خود فرد .
اسامی افراد تایید صلاحیت شده ۱۸ دی اعلام میشود
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
0
1
این دهمین باره این خبر میشنوم یا بازشده بسته شده دوباره یا نمیدونم این خبر بسته شدن این باز چیه هرساله میاد گوشت غاز که لذیذه شکی نیست باید پروش گونه غازهایی که گوشتشون لذیذه توسعه بدن
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
0
1
واقعا شکار غاز آزاده یا ممنوعه؟!چون گفت شکار در مسیر صحیح قرار گرفته واقعا چه گونه هایی هستن؟ این در معرض انقراض نیستن؟!کاشکی مفصل توضیح میدادن
نظر شما
ادامه