کد خبر: ۷۷۳۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

حکیم مهر: دو مجتمع درمانی دامپزشکی در شهرستان گتوند با سرمایه بالغ بر 110 میلیارد ریال مورد توسط بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «هادی احمدفخرالدین» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان گتوند در آیین بهره برداری از دو مجتمع درمانی دامپزشکی که با حضور امام جمعه، مدیران ادارات، نمایندگان تشکل های بخش خصوصی برگزار گردید، گفت: شهرستان گتوند دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های دام و طیور می باشد که باید همت و تلاش بر این باشد که با استفاده از ظرفیت های موجود به سمت ایجاد مراکز شاخص دامپزشکی در سطح استان حرکت کنیم و باعث افزایش کمی و کیفی خدمات مراکز دامپزشکی را فراهم نماییم.

احمدفخرالدین افزود: با اشاره به اینکه این مراکز با وجود افراد متخصص در حوزه دامپزشکی تمامی خدمات دامپزشکی را ارایه می نمایند، گفت: با افتتاح این دو مجتمع نقش واسطه ها و افراد غیر متخصص کاهش می یابد.

وی همچنین افزود: با بهره برداری از این درمانگاه ها در سطح شهرستان  تردد دامداران و مرغداران به شهرستان های مجاور جهت امور درمانی و واکسیناسیون کاهش می یابد و بخش عمده ای از مشکلات جمعیت هدف در این خصوص مرتفع گردید.

وی با اشاره به سرمایه گذاری 110 میلیارد ریالی بخش خصوصی در راه اندازی این مراکز گفت: این مراکز شامل درمانگاه دامپزشکی، داروخانه دامپزشکی و مرکز واکسیناسیون دام می باشند که تمام نیاز دامداران و مرغداران منطقه را پوشش خواهد می دهد و زمینه اشتغال مستقیم 8 نفر و 10 نفر غیر مستقیم را فراهم آورد.

در ادامه امام جمعه و مدیر جهاد کشاورزی گتوند با تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته در حوزه دامپزشکی به نقش بسزای این مراکز در کاهش بیماری های دامی و مشترک میان انسان و دام و در نتیجه ارتقاء و پیشرفت صنعت دامداری ، دامپروری ، مرغداری و آبزی پروری در این شهرستان اشاره نمودند.



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
11
سرمایه ۱۱۰میلیارد ریالی .....کسی که چنین سرمایه ای داشته باشه عمرا بیاد دامپزشکی اونم گتوند هزینه کنه .....عجیب بود نبود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
شاید ۱۱ میلیارد ریالی باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
طوری که در عکس معلومه دو دهنه مغازه هست. هر کدام به گمان حدود ۴۰ متر شاید باشند.
حالا اگر ملک از خودشون هست و قیمتش اینقدرها اوم حرف دیگری هست. اما تجهیزات اگر تهیه شده بفرمایید ما هم بدونیم.
البته بجز ترموگراف و دما سنج و یخچال و گوشی پزشکی.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
2
وقتی نظام دامپزشکی خوزستان ............... باشه و بررسی محل احداث و تجهیزات به صورت ارسال عکس و فیلم و عدم حضور بازرس و بررسی امکانات وتجهیزات باشه باید همه افراد بتونن با چند قلم دارو و یخچال پلی کلینیک و مجتمع درمانی احداث کنند .
ناشناس
|
Finland
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
3
۱۱ میلیارد ریاله احتمالا
وگرنه ۱۱ میلیارد تومان خیلیه
نظر شما
ادامه