کد خبر: ۷۷۴۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: تصاویری از فردی پخش شده که خرسی را بی‌رحمانه کشته است و بعد از آن عکس‌های این اقدام غیر قانونی خود را در فضای مجازی پخش کرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از همشهری آنلاین، روز گذشته تصویری از فردی پخش شد که بالای جنازه خرسی که کشته است ایستاده است.

در این تصویر این فرد را با یک بیسیم و سلاحی بر دست این خرس نگون بخت را شکار کرده است. سلاح در دست او پنج تیر ترک است.

اما مسئله مهم این است که اگر شکار غیرقانونی مجازات بازدارنده داشت آیا این افراد جرات می‌کردند که به راحتی از خود عکس پخش کنند؟ این افراد با چه انگیزه‌ای حیوانات را به طرز فجیعی می‌کشند و با حالتی فاتحانه بر جنازه آن‌ها می‌ایستند. اگر افزایش جریمه‌های شکار که سازمان محیط زیست به دنبال آن است اجرایی شود شاید این اتفاقات کمتر بیفتد.

اما در این عکس علاوه بر کشتن خرس مشکل دیگری هم دارد و آن این است که سلاح و بی‌سیمی در دست دارد که معلوم نیست مجوز دارد یا خیر؟

انتظار می‌رود که سازمان حفاظت محیط زیست برخورد لازم با این افراد را انجام دهد تا دیگر این گونه بی‌رحمانه شکار نکنند.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
9
چه وحشی هایی پیدا میشن ایکاش میشد در کودکی این انسان نماها را کنار خانواده تربیت کرد متاسفانه بلاهایی که در زمان رشد سر این بیچاره ها اومده به شکل وحشیگری و خوی درندگی و جنون خودش رو نشون میده این موجودات باید دور از جامعه و انسان ها نگهداری بشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
0
8
تصویری به شدت غم انگیز و ناراحت کننده،گرفتن حق حیات و زندگی یک خرس در حیات وحش و قلمرو طبیعی،متاسفانه همواره و همیشگی میبایست اینگونه اخبار در زمینه کشتار و از بین رفتن مظلومانه حیوانات حیات وحش را دید و شنید،امیدوارم دستگاههای مرتبط اقدامات لازم جهت برخورد با اینگونه افراد را انجام دهند،امیدوارم این فرد به زودی به بدترین نحو تاوان عمل وحشیانه خود را ببیند که قطعا اینگونه خواهد بود،ایا الان عذاب وجدان ندارد،خداوندا خودت همواره مواظب حیوانات حیات وحش باش ،آمین
جلیلیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
1
2
این شخص باید به بدترین شکل ممکن مجازات بشه تا درس عبرت بشه
نظر شما
ادامه