کد خبر: ۷۷۷۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: در روز دوشنبه مورخه دهم بهمن ماه سالجاری،  «دکتر سبحانی» معاون تشخیص و درمان، «دکتر حسینی» مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر رودحله» رئیس گروه فرآورده های بیولوژیک سازمان دامپزشکی کشور و «دکتر ضیایی» رییس اداره  دارو درمان دامپزشکی استان البرز از شرکت دانش بنیان فن آوری زیستی طبیعت گرا واقع در شهرک گلدشت شهرستان کرج بازدید به عمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در ابتدا مسئولین شرکت فن آوری زیستی طبیعت گرا، ضمن خیر مقدم به بازدید کنندگان اذعان نمودند: این شرکت سهم بسزایی در تولید ملی و عدم وابستگی به کشور های خارجی در زمینه پروبیوتیک ها با رعایت اصول بهینه تولید داشته است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور تاکید نمود: از شرکت‌های نوآور با انگیزه بخصوص دانش بنیان حمایت همه جانبه صورت می گیرد و انشالله شاهد جایگزینی پروبیوتیک ها بجای آنتی بیوتیک ها و سایر مواد شیمیایی در صنعت دام و طیور باشیم.

دکتر سبحانی افزود: حمایت از تولید پروبیوتیک ها بصورت جدی در دستور کار سازمان دامپزشکی قرار دارد و به همین منظور در ماه‌های گذشته دفتری در سازمان به پروبیوتیک‌ها اختصاص داده شده است و می بایست مجموعه معاونت تشخیص و درمان  تلاش نمایند تا فرآیندهای ثبت دارو و مواد بیولوژیک علی‌الخصوص پروبیوتیک‌ها کاهش یابد.

در ادامه دکتر حسینی مدید کل دفتردارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور اذعان نمود: جای افتخار دارد که اینگونه شرکت های نوآور و خلاق با بهره گیری از متخصصان و پژوهشگران جوان، جهش تولید ملی را پیگیری می نمایند و دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور سعی در کاهش چشمگیر در مدت روند اخذ پروانه و آزمایش های مرتبط دارد و نیز جای امیدواری است که این شرکت‌ دانش بنیان علاوه بر بهره گیری از نیروهای متخصص و پژوهشگران، همکاری علمی و پژوهشی با سایر موسسات تحقیقاتی و پژوهشی کشور دارد.

در پایان، مسئولین سازمان دامپزشکی کشور از بخش‌های مختلف تولید پروبیوتیک های کارخانه فن آوری زیستی طبیعت گرا بازدید به عمل آوردند و توضیحات تکمیلی توسط مسئولین و کارشناسان آن شرکت ارائه شد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
3
1
خوب که چی؟
به پای کیفیت ........ میرسه؟
نظر شما
ادامه