کد خبر: ۷۷۷۶۸
تعداد نظرات: ۸ نظر

 حکیم مهر: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، «دکتر نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید سعید حسینی» مدیر کل دفتر دارو و درمان، «دکتر سعید کرمی» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور ،زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی، «دکتر رفیعی پور» سرپرست اداره‌ کل دامپزشکی استان البرز، «دکتر امین اسدی» مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر روابط عمومی، «دکتر ضیائی» رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان البرز و جمعی دیگر از کارشناسان سازمان دامپزشکی و دامپزشکی استان البرز از شرکت دانش بنیان نوا واکسن راد واقع در شهرک صنعتی سپهر نظرآباد بازدید بعمل آوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، پس‌از عرض خیر مقدم به بازدید کنندگان توسط مسئولان مجموعه دانش بنیاد بهنود ژن و شرکت نوا واکسن راد، «دکتر جمالی» مدیر شرکت نوا واکسن راد ضمن تشکر از حمایتهای همه جانبه مسئولین سازمان دامپزشکی اذعان نمود: این شرکت از سال ۱۴۰۰ با حمایت های سازمان دامپزشکی کشور و در مجموعه دانش بنیان بهنود ژن اقدام به تولید واکسن آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نمود و در آینده نزدیک، چند نوع واکسن استراتژیک مورد مصرف در طیور در خطوط جدیدالاحداث این شرکت تولید خواهد گردید.

«دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور تاکید نمود: استان البرز از استان های شاخص در تولید واکسن بوده و می بایست مجموعه سازمان دامپزشکی کشور و ادارات تابعه از شرکت‌های تولید واکسن با جدیت و بصورت بالفعل حمایت کنند.

وی اذعان نمود: با همکاری پژوهشگران و محققین اینگونه شرکت‌های دانش بنیان ، تهدید های ناشی از تحریم‌های ظالمانه را به فرصت تبدیل خواهیم نمود و بدیهی است، تولید ملی در زمینه واکسن های دام و طیور علاوه بر اشتغال زایی نیروهای متخصص و متبحر در مجموعه اینگونه شرکت ها، باعث ایجاد رقابت در تولید می گردد و افزایش چشمگیری در کیفیت واکسن‌ها در بر خواهد داشت.

«دکتر حسینی» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری طیور سازمان دامپزشکی در ادامه تاکید نمود: در صورت موفقیت شرکت‌های واکسن سازی در تولید انواع واکسن های طیور، به خودکفایی در تولید واکسن دست خواهیم یافت و نیازی به واردات واکسن نخواهیم داشت.

«دکتر رفیعی پور» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان البرز نیز خواستار برنامه ریزی شرکت های دانش بنیان جهت تولید واکسن های استراتژیک در راستای کاهش خروج ارز از کشور و افزایش کیفیت واکسن ها گردیدند.

مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور و زنبور عسل سازمان دامپزشکی کشور اذعان نمود: در حال حاضر نیاز به تولید واکسن های پر مصرف مانند نیوکاسل و برونشیت و واکسن های استراتژیک طیور در کشور مشهود می باشد و دفاتر تخصصی سازمان دامپزشکی با جدیت، آمادگی حمایت در این خصوص از اینگونه شرکت‌ها را دارند.

 


انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
9
8
جناب آقای دکتر حسینی . شما که کارخانجات تولید واکسن کشورهای خارجی را دیده اید آیا بی کیفیت ترین کارخانجات واکسن کشورهای دست دوم مثل چین هم قابل مقایسه با چنین شرکتی که اصطلاحا اسمش را تولیدکننده گذاشته است می باشد ؟؟؟؟؟؟!!!!
آیا باید به هر شرکتی که با چند کارگر در حال پر کردن شیشه های واکسن باشد مجوز تولید داد؟؟؟!!!
حداقل شما و کارشناسان شما که شرکتهای خارجی را بازدید کرده اید به چنین شرکتهایی مجوز تولید نداده و یا شروطی را تعیین کنید که آنها ملزم شوند حداقل شرایط تولید استاندارد را رعایت کنند
مسلما محصولات چنین شرکتهایی قابل صادرات به هیچ کشوری و اخذ GMP نیست
معلوم نیست چه .................. پشت این .............. وجود دارد
پاسخ ها
شرکت نوا واکسن
| Germany |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
ناشناس محترم. استفاده نزدیک به ۷۰ درصدی فارم های مادر و تخم گذار کشور از جمله زنجیره های اصلی علی رغم وجود و رقابت بیش از ۵ برند وارداتی از واکسن آنفلوانزای فوق حاد شرکت نوا واکسن که اولین واکسن با فناوری پیشرفته نوترکیب کشور است مایه افتخار و دستاورد تلاش شبانه روزی تیم علمی و پرسنل هم وطن شماست.
این افتخار را داشته ایم که تا به امروز ۱۵۰ میلیون دوز واکسن در سراسر کشور توزیع و در حفاظت از سرمایه مصرف کنندگان این محصول تولید داخل نقش کوچکی ایفا نموده ایم.
تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم که هر زمان که مصرف کننده گرامی سوالی داشته است همان روز در دسترس باشیم.
این فرصت برای آقای دکتر حسینی و همکارانشان فراهم بوده که هر زمان نیاز دیده اند با توجه به اهمیت محصول تولیدی سایت را سر زده بازدید و نمونه برداری انجام دهند.
این فرصت را داشته ایم که برای اولین بار در این صنعت تولید تحت اتوماسیون صنعتی را پیاده سازی و در فضای سطح ۲ تقویت شده ایمنی زیستی و کلین روم کلاس B به عنوان فضای بکگراند، تولید آنتی ژن و فیلینگ را به انجام رسانیم.
از شما دعوت می کنیم قبل از هر پیش داوری تماسی با مصرف کنندگان این واکسن در سراسر کشور داشته باشید و در خصوص کیفیت محصول از مصرف‌کننده نهایی پرس و جو نمایید.
در پایان آماده ایم تا زیر ساخت و دانش تولید و کیفیت محصول را با هر کدام از شرکت های وارداتی در حضور نمایندگان رسانه مقایسه نماییم و یا حتی از شما شخص ناشناس اگر تخصص در این زمینه دارید دعوت می کنیم که با شرکت تماس حاصل نمایید تا حضورا سایت و مستندات تولید به رویت شما برسد.
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مهم ایجاد تیتر و ایجاد پاسخ ایمنی در گونه هدف است ، اگر ایجاد می شود و این واکسن کاراست ، بقیه صحبت ها بهانه های واهی ست ، اگرنه ، حرف شما می تواند درست باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مگر شرکت شما با چند متخصص در حال پر کردن واکسن است؟
آن سوله ای که دارید و اسمش را گذاشته اید کارخانه آیا از کشورهای خارجی بهتر است؟
ناشناس
| Turkiye |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
اگر به قول ناشناس محترم این شرکت در سوله توانسته است بیش از ۱۵۰ میلیون دوز واکسن تزریقی تولید و به بازار عرضه و بیش از ۷۰ درصد نیاز کشور را رفع نماید باید به آن تحسین گفت. متخصیص امر حتما اطلاع دارند که تولید بیش از ۱۵۰ میلیون دوز واکسن تزریقی در سوله (البته به زعم ناشناس محترم) غیر ممکن است. پس پیشنهاد میکنم اگر وجدان نداریم، حداقل آزاده باشیم و زحمات شرکت های دانش بنیان را زیر سوال نبریم.
ناشناس
| Italy |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
مبدع تئوری توهم تولید واکسن در سوله، بازنشست شد و امروز در سوله یکی از همین شرکت ها مشغول فعالیت است. امیدوارم قدر زحمات جوانان نخبه کشورمان را بدانیم. دنیا اگر پیشرفت کرد از همین راه بود و ولا غیر ...
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
1
6
یکی از نکاتی که به برخی واکسن های وارداتی چینی در مقایسه با واکسن تولیدی مزیت می بخشد این است که برخلاف این واکسن تک آنتی ژنی نیست و وجود ژن mg داخل آنها باعث قوت قلب مرغداران به ویژه پرورش دهندگان مرغ مادر می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Turkiye |
۰۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
به نکته دقیق و درستی اشاره کردید.
نظر شما
ادامه