کد خبر: ۷۷۷۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر حسینی» مدیرکل دارو و درمان سازمان با اعلام این خبر افزود: برگزاری اردوی جهاد دامپزشکی استان سمنان تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان سمنان اجرا شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، وی افزود: این رزمایش به منظور خدمت رسانی به بهره برداران مناطق کمتر توسعه یافته و کم برخوردار در روستای لاسجرد از توابع شهرستان سرخه با همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه در مورخه ۱۶ بهمن ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی صورت پذیرفت.

ذیل برگزاری این رزمایش دکتر حسینی مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور با حضور در این رزمایش عنوان کرد: جهاد دامپزشکی جلوه‌ای از تفکر خدمتگزاری بوده که در راستای برقراری عدالت اجتماعی و ارائه خدمت به جامعه هدف به دنبال نهادینه کردن توسعه خدمات به بهره برداران مناطق محروم و کمتر توسعه یافته میباشد.

جهاد دامپزشکی استان سمنان تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس در ۵ محور عملیاتی شامل: سمپاشی دام و اماکن دامی، واکسیناسیون رایگان دام سبک، واکسیناسیون رایگان طیور بومی روستایی، برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی برای بهره‌برداران و همچنین معاینه و درمان رایگان دامها با در اختیار قراردادن رایگان دارو و مکمل به بهره برداران جامعه هدف صورت پذیرفت.

وی در ادامه گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی سازمان دامپزشکی پیشگیری از بیماری‌های مشترک انسان و دام بوده و برنامه ریزی و اقدامات موثری در این حوزه در دست اجرا میباشد و از همه توان و امکانات برای مقابله با بیماری‌ها ضمن بهره گیری از آموزش و ترویج اصول بهداشتی به بهره برداران به کار گرفته خواهد شد.

دکتر حسینی در پایان با بیان اینکه خدمت همچنان ادامه دارد تصریح کرد: با بکارگیری امکانات و همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط با اولویت پیشگیری این بیماری‌ها و خدمت به جامعه هدف در مناطق کمتر توسعه یافته با برگزاری اردو و رزمایش‌ جهاد دامپزشکی در سطح کشور گستره خدمات بیشتر خواهد شد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
2
با سلام
چرا رزمایش؟؟
رَزمایش در فرهنگ لغت به معنی مانور نظامی است. رزمایش به یک تمرین نظامی در مقیاس بزرگ گفته می‌شود. در اصل رزمایش شبیه‌سازی یک شرایط جنگی است و هدف از آن، آزمودن و همچنین آموختن شگردهای جنگی است. در حالیکه در اردوهای جهادی دامپزشکی واکسیناسیون و سایر اقدامات بهداشتی در ارتباط با دام و جایگاه دام به معنی واقعی و عملی انجام می شود.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
0
5
اردوی جهادی در دامپزشکی خلاصه میشود در:
-فیگور و عکس گرفتن ومستند سازی
-سم پاشی و ضد عفونی کردن غیر اصولی
-رو زدن به کارخانجات دارویی جهت تهیه سم دارو و مکمل و....
-کار کیلویی بدون خروجی فنی و علمی
-دخالت در کار بخش خصوصی خلاف واگذاری ماده 44 نظام بهره وری
-........ صدور تقدیر نامه مدیران
-افزایش قدرت چانه زنی به نفع افراد نه اداره
-کار کردن بدون در نظر گرفتن اعتبارات
- تداخل برنامه های مبارزه ای
-کاهش عملکرد سایر برنامه های نظارتی مانند نظارت بر بهداشت عمومی و....
-بجای کار در مناطق محروم کار در منطقه برخوردار
-کار غیرعلمی و فنی بدون تجهیزات
-افزون به حجم کارهای اداری و فنی
- .....................
نظر شما
ادامه