کد خبر: ۷۷۹۰۹

حکیم مهر: «دکتر محمد خلیلی وند» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان با «دکتر صادق سلطانی نژاد» مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان با هدف توسعه همکاری ها دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در ابتدای نشست دکتر سلطانی نژاد ضمن تبریک انتصاب دکتر محمد خلیلی وند به سمت سرپرست اداره اداره کل دامپزشکی استان کرمان، از زحمات و تلاش‌های نیروهای خدوم دامپزشکی استان در تحقق بهداشت و سلامت جامعه تقدیر نمود.

دکتر محمد خلیلی وند سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان گزارش مبسوطی از وضعیت اعتبارات این اداره کل در بخش های مختلف و نیز اقدامات دامپزشکی درخصوص پیش گیری از بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام را ارائه نمود و گفت: رفع مسائل و نیازهای این مجموعه، عاملی مهم در پیشبرد اهداف سازمانی و ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان بخصوص دامداران و عشایر می گردد.

دکتر محمد خلیلی وند گفت: خدمات دامپزشکان باعث می‌شود که هزینه درمان در کشور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

در این دیدار که در دفتر مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد، در خصوص اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ صحبت شد که دکتر سلطانی نژاد با بیان همکاری افزون تر و تعامل بیشتر فی ما بین این دو سازمان و قول مساعد در این زمینه، بیان کرد:  همدلی و همراهی که در بین مدیران دستگاه های اجرایی وجود داشته باشد باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به جوامع هدف و در راستای آن باعث رضایتمندی مردم می گردد.


نظر شما
ادامه