کد خبر: ۷۷۹۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۱۰۳ میلیارد ریالی دو کشتارگاه مرغ در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مرضیه یونسی» با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ در ملایر گفت: شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر، پرونده تخلف گرانفروشی دو کشتارگاه را مورد بررسی قرار داد.

او با بیان اینکه موضوع ۱۰۵ هزار و ۳۹۲ کیلوگرم مرغ به ارزش ۱۰ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال بررسی شد گفت: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی؛ اتهام گرانفروشی و تقلب را محرز عنوان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در همین راستا این دو کشتارگاه به پرداخت ۱۰۳ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم شدند.

یونسی گفت: با گزارش اداره دامپزشکی ملایر پیرامون مشاهده تخلف تقلب در بسته بندی و گرانفروشی دو کشتارگاه پرونده این تخلفات برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
0
9
ای کاش سازمان دامپزشکی و تعزیرات حکومتی برای کشتارگاه‌هایی که سالهاست ، بجای عرضه گوشت مرغ باکیفیت ، به مردم آب ، می فروشند تصمیم جدی واساسی می‌گرفتند. متاسفانه برخی کشتارگاه‌ها با افزایش سرعت خط کشتار و از طرفی افزایش زمان قرارگرفتن مرغ در چیلر ، آب رو با قیمت مرغ به مردم می فروشند . پس حقوق مصرف کننده کجاست ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
4
در همین ملایر داروخانه دامپزشکی مجوز براش صادر شده که مالکش اصلا حضور نداره و خانم هم هست.هیچ نهادی جلوشو نمیگیره.یکسال و نیم هست با دیپلمه ها اداره میشه.چطور یه دیپلم میتونه ویزیت کنه نسخه بده و نظام هم سکوت کنه؟!
تعزیرات هم جریمه ش کرده ولی نظام سکوت کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
داروخانه که ویزیت نمیکنه
انگار پیام شما از روی چیز دیگست
نظر شما
ادامه