کد خبر: ۷۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:
«حجت‌الاسلام سید حسن ربانی» افزود: این ظرفیت یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی است که باید واقعاً قدردان آن باشیم و از این ظرفیت در ارتقای سلامت و امنیت غذایی به خوبی استفاده کنیم ...

حکیم مهر: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: سازمان های مردم نهاد یکی از بزرگترین مزیت های کشور جهت تحقق شعار سال هستند و توان بالایی جهت ارتقا سلامت و امنیت غذایی در کشور دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، «حجت الاسلام سید حسن ربانی» در دیدار نوروزی با «دکتر حامد زارعی» رئیس نظام دامپزشکی کشور با اشاره به تبریک سال نو، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد قدرت زیادی برای کمک به بخش‌های دولتی برای تحقق شعار سال دارند اما رعایت اصول مدیریتی در این راستا ضروری است.

وی افزود: جهش تولید با تمرکز بر قدرت سازمان‌های مردم‌نهاد یکی از مسیرهای افزایش مشارکت خواهد بود.

حجت الاسلام ربانی در ادامه با اشاره به افراد متخصص در بدنه نظام دامپزشکی، گفت: این ظرفیت یکی از بزرگترین نعمت های الهی است که باید واقعا قدردان آن باشیم و از این ظرفیت در ارتقا سلامت و امنیت غذایی به خوبی استفاده کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از نیروهای خلاق و خوش فکر خواستار توجه بیشتر به نیروهای خلاق و خوش فکر در بدنه های تخصصی شد.

لازم بذکر این دیدار روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی برگزار شد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
3
1
احسنت ..
ولی در سازمان دامپزشکی اینطور نیست بخصوص در شهرستانها بدلیل ............ روابط کار دست سایر رده هاست بطوری که رییس شهرستان هم میشن ومتاسفانه تنها چیزی که نمیدانند دامپزشکیه ....تا کی ادامه داره ..
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
2
4
خوشبختانه در استان ما تعداد کاردانهایی که رئیس شبکه شده اند دارد تنه به تنه دامپزشکان رئیس شبکه می زند.علتش حداقل در استان ما اینست که هر چه مدیر کل فرمودند همان اجرا خواهد شد و هیچکس حق پیشنهاد و خدای نخواسته انتقاد ندارد.اینجا همفکری پایه ی تصمیمات نیست.
مستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
1
5
نظام دامپزشكي جاي تعريف كردن از خود بهتره زودتر تكليف تعرفه هاي امسال رو مشخص كنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
0
4
این دیدارها چه مشکلی را از بخش خصوصی حل می‌کند؟؟؟؟؟؟؟ .................
نظر شما
ادامه