کد خبر: ۷۸۴۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: با حضور مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان اردل و جمعی از مدیران این شهرستان، بیمارستان دامپزشکی تاراز در اردل افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در مراسمی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان اردل، رئیس شورای نظام دامپزشکی استان و جمعی از مدیران این شهرستان، بیمارستان دامپزشکی تاراز در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم ابتدا مؤسس و کارکنان این بیمارستان گزارشی از روند ساخت و تجهیز بخشهای مختلف این بیمارستان ارائه نموده و مشکلات و معضلات خود را در مسیر راه اندازی و ادامه فعالیت بیمارستان عنوان نمودند.

در ادامه، شکوهی فرماندار اردل ضمن خیر مقدم به حاضرین از تلاشهای صورت گرفته در خصوص ساخت و تجهیز بیمارستان تقدیر نموده و خواستار توسعه آن در ابعاد مختلف گردید. 

سپس امام جمعه شهرستان اردل نیز با اشاره به پشتکار و صبر مسئولین بیمارستان، خواستار همیاری و مساعدت مدیران به این بیمارستان شد. 

«دکتر محمد اسدی» مدیرکل دامپزشکی استان نیز که در معیت رئیس شورای نظام دامپزشکی استان و رئیس اداره تشخیص و درمان این اداره کل در این مراسم حضور داشت، در سخنانی ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته، آماری از وضعیت دامداری و دامپروری در شهرستان اردل بیان نمود و افزود: تکمیل زنجیره ارزش و توجه به صادرات باید در سرلوحه کار مدیران شهرستان و استان برای تقویت بنیه اقتصادی مردم و دامداران شهرستان قرار گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان همچنین با اشاره به وجود مزارع پرورش ماهی در این شهرستان گفت: این شهرستان قطب پرورش ماهیان سردابی در استان است که باید با برنامه ریزی اصولی و دقیق در جهت افزایش بهره وری از این امر در شهرستان فعالیت نموده و راه را برای استفاده اقتصادی حداکثری مردم از این موضوع هموار ساخت.

شایان ذکر است: بیمارستان دامپزشکی تاراز به عنوان اولین بیمارستان عمومی دامپزشکی در استان شامل بخشهای آزمایشگاه، داروخانه، بخش های معاینه و درمان دام و... می باشد و با راه اندازی آن برای 4 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
2
11
متاسفانه حکیم مهر هیچ وقت از بخش خصوصی نامی نبرده و نمیبرند و همه چیز را میخواهند به نام اداره ها ثبت کنند. نام اون بدبختی که این بیمارستان رو با هزینه شخصی تاسیس کرده کجای این خبره
این خصومت با بخش خصوصی راه به جایی جز اختلاف و از چشم افتادن بخش دولتی نمیبرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
2
5
هیاهو برای هیچ
نظر شما
ادامه