کد خبر: ۷۸۴۵۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی و رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح:
«سردار ابوالقاسم فروتن» رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح از خانواده دامپزشکان کشور بابت دفاع از سلامت جامعه و امنیت غذایی در پهنه جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد ...

حکیم مهر: «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با «سردار ابوالقاسم فروتن» رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن ستایش از دستاورد افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اجرای عملیات موفق «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، با توجه به نامگذاری سال 1403 به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، خواستار تسهیل شرایط استفاده از دامپزشکان و پیرادامپزشکان مشمول خدمت مقدس سربازی در قالب سرباز امریه در سازمان دامپزشکی کشور گردید .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، وی با یاد کردن از ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دوم اردیبهشت خورشیدی به عنوان موعد تشکیل تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملکرد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را که با نمایش قدرت، صلابت نظامی و دفاعی خود به جهان از جمله در عملیات اخیر "وعده صادق" به نمایش عینی گذاشتند موجب غرور و امنیت ملی برشمرد.

سردار فروتن نیز در این دیدار ضمن تبادل نظر با دکتر نوروزی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در خصوص طرح استفاده سازمان دامپزشکی کشور از سربازان مشمول دامپزشک و سایر رده ها در قالب طرح «سرباز امریه»، برای رفع موانع تحقق این موضوع قول مساعد داد.

وی همچنین ضمن بیان از آشنایی کامل با وظایف و ماموریت های سازمان دامپزشکی کشور در حوزه سلامت و حضور در دورترین نقطه بابت قرنطینه های مرزی در بخشی از این دیدار صمیمی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور، از خانواده دامپزشکان کشور بابت دفاع از سلامت جامعه و امنیت غذایی در پهنه جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه از سوی همکاران جهاد دامپزشکی که با کمترین امکانات در مناطق صعب‌العبور در حال خدمات بهداشتی رایگان به عشایر و روستاییان هستند تقدیر کرد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Poland
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
0
2
امروز چهارم اردیبهشت هنوز حقوق ها نریختن اردبیل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
2
3
کار شایسته ای است البته با استخدام نیروی کارامد مشکلات دامپزشکی کم می شود ولی در حال حاضر با عدم توان دولت کم توان باید از این فرصت ها استفاده کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
6
دو سال با مدرک دکترا مثل سرباز صفر خدمت کردم. هیچ وقت اون دوران سیاه رو فراموش نمی‌کنم و مسببینش رو نمی‌بخشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
1
1
مشوق میذارن که جوونا بیان سربازی! کاهش مدت, افزایش حقوق, حالا هم امریه برای دامپزشکها.
البته یه خوبی داره امریه. اونم اینکه تو نظام نیستی. درجه دارش بیست سال, افسر هم هشت سال باید جون بکنن تا برسن به درجه ای که به ما دامپزشکا میدن. واسه همینم هست بینشون آدمایی که چشم دیدن دامپزشک رو تو پادگان ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
2
به هر حال قانون عصر هجری رم باستانی سربازی رضا شاه تنها قانونی است که هیچ تغییری متناسب با زمان نداشته و بی کم و کاست بدون هیچ تدبیر و به روز رسانی ، انجام می شود ومی ساید ! و دوران سیاهی را برای همه بخصوص برای جوانان تحصیل کرده رقم می زند. در صورتی که با اندکی تفکر مانند همه دنیا می شود عمل کرد و نتیجه لازم را گرفت. هرچند باید دعا کرد !!!! در کره شمالی نیستیم که سربازی ده ساله است .
نظر شما
ادامه