کد خبر: ۷۸۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: کلنگ ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در سه راهی گوشکی شهرستان خانمیرزا بر زمین زده شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، در مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خانمیرزا، مدیرکل دامپزشکی استان، رئیس اداره برنامه و بودجه و مسئول امور حقوقی این اداره کل و سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان خانمیرزا، کلنگ ساخت اولین پست قرنطینه دامپزشکی در سه راهی گوشکی برزمین زده شد.

فرماندار شهرستان خانمیرزا در این مراسم گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا بوده و مسیر ترانزیت کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور بوده و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.

خالدی افزود: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می شود بر روند جابجایی و انتقال دام و فراورده های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

«دکتر محمد اسدی» مدیرکل دامپزشکی استان نیز در این مراسم گفت: اولین پست قرنطینه دامپزشکی در استان با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای این اداره کل و مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان احداث خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به محل احداث این پست در سه راهی گوشکی افزود: این محل از لحاظ تردد، بسیار مهم بوده و با راه اندازی آن بهداشت دام و فراورده های دامی و محصولات شیلاتی با نظارت کامل دامپزشکی تأمین شده و سلامت عمومی مردم در خصوص ایمنی مواد غذایی مورد استفاده و کاهش بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک تأمین می گردد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
0
2
تا یادمه چندتا پست قرنطینه وجود داشت و دوره خود شما اونها جمع شدن. چرا دایم میخواید بگید اولین اولین
نظر شما
ادامه