کد خبر: ۷۸۵۵۷
تعداد نظرات: ۵۵ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر مجتبی نوروزی» افزود: در خصوص به‌کارگیری خانم‌ها در طرح نیروی انسانی، مکاتباتی را از طریق وزارتخانه با دولت انجام دادیم؛ دولت در حال بررسی این موضوع است و کمیسیون نیز با آن موافقت کرده است ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پاسخ به سوال حکیم مهر مبنی بر اینکه برنامههای این سازمان برای ارتقای معیشت کارکنان سازمان دامپزشکی کشور چیست؟ گفت: «در بحث رفاهیات کارکنان، ماموریتها و به نوعی اضافهکاری، ۶۵ درصد اعتبارات ما در استانهاست و قدم اول ما برای تقویت بودجه این بود که با تمام استانداران سراسر کشور مکاتبه کردیم مبنی بر اینکه مدیران کل دامپزشکی که تا الان عضو شورای برنامهریزی نبودند، باید با همکاری و مساعدت استانداران محترم در شورای برنامهریزی حضور پیدا کنند و دلیل این حضور، بحث معیشت کارکنان است.»

«دکتر مجتبی نوروزی» افزود: «تا این لحظه استانداران محترم لطف کردند و تقریبا نیمی از مدیران کل ما در شورای برنامهریزی استانها که تصمیمگیر بودجه استان هستند، حضور دارند و سایرین هم به مرور حضور پیدا خواهند کرد.»

وی ادامه داد: «موضوع دیگر این است که ما با همکاری سازمان برنامه و بودجه، تغییراتی را در بودجه ۱۴۰۳ اعمال کردیم که این تغییرات هم در بخش تملک و هم در بخش جاری در نوع خود چشمگیر است و به مرور این تغییرات برای همکاران ملموس خواهد شد.»

دکتر نوروزی با اشاره به اینکه کل بودجه سازمان دامپزشکی کشور اعم از تملک و جاری در تمام استانها حدود چهار همت است، تصریح کرد: «این رقم در مقایسه با ارزش سرمایههایی که در اختیار ما قرار گرفته و حدود هزار همت است، عددی نیست. لذا ما با سازمان برنامه و بودجه جلساتی برگزار کردیم و به دنبال آن هستیم که بودجه سازمان را دو همت افزایش داده و با یک جهش ۵۰ درصدی، به ۶ همت برسانیم.»

وی افزود: «در مذاکرات خود با مجلس شورای اسلامی نتوانستیم بندی را در بحث حق محرومیت از مطب در بودجه ۱۴۰۳ بیاوریم اما چند روز پیش بحث مجددی را در کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کردیم و قرار شد مکاتباتی انجام دهیم و دوستان ما در کمیسیون کشاورزی مساعدت کنند تا به عنوان یک کمیسیون تخصصی بحث حق محرومیت از مطب را احیا کنیم، کمااینکه این مهم، مصوبه قانونی هم دارد.»

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: «در حوزه بهکارگیری خانمها در بحث طرح نیروی انسانی، مکاتباتی را از طریق وزارتخانه با دولت انجام دادیم. دولت در حال بررسی این موضوع است و کمیسیون نیز با آن موافقت کرده است. امیدواریم که طرح به مجلس برود و بند مذکور را برداریم و در طرح نیروی انسانی، دو سال از ظرفیت خانمها استفاده کنیم.»

وی در ادامه با بیان اینکه در حال رایزنی با سازمان امور اداری استخدامی هستیم که بتوانیم دو هزار نفر نیروی استخدامی جدید جذب کنیم، اظهار کرد: «البته دستیابی به این هدف کار زیادی میطلبد اما با توجه به محدودیت نیروی انسانی، باید این موضوع را جمع کنیم. در نهایت عمده انرژی خود را روی بحث افزایش اعتبارات جاری و تملکی قرار دادیم تا پرسنل بتوانند از این ظرفیت که حق آنها هم هست، استفاده کنند.»

دکتر نوروزی در پایان گفت: «حق تسری پرسنل سازمان دامپزشکی در حال پرداخت است. ما آن را ملی کردیم و از طریق سازمان مرکزی به صورت ماهیانه به حساب پرسنل واریز میشود. انشاءالله به مرور افزایشهایی هم در این خصوص خواهیم داشت.»

 

انتشار یافته: ۵۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
9
15
درود بر شما ، خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
https://www.karzar.net/109630
همکار
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
با سلام. به نظر می رسه در صورتی که سازمان دنبال درج تسری در احکام باشه که شمولیت عام برای همه همکاران داره بهتر باشه. با پیگیری محرومیت از مطب دامپزشکان محترم از مجلس دیگه امیدی به اصلاح قانون تسری و درج آن در احکام نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
همکار محترم
پیگیری حق مطب تناقضی با تسری نداره. شما ناراحت نباش
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
همکارمون درست میگن . مجلس و دولت پتانسیل تصویب و تامین اعتبار برای هر دو منظور را نخواهند داشت و یکی از این دو یعنی تسری یا محرومیت از مطب فدای دیگری خواهد شد.
ناشناس
|
Austria
|
۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
21
20
باسلام خدمت دکتر نوروزی . لطفا حق محرومیت از آزمایشگاه برای آزمایشگاهی ها هم برقرار کنید. با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
کدوم حق ؟ کدوم آزمایشگاه ؟
بفرما داخل ! جلو در خوب نیست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
آزمایشگاه دراستان ما تعطیل هستش
همکار خوزستانی
|
Canada
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
6
29
انشاالله گام بعدی درج تسری در حکم کارگزینی خواهد بود.
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
16
18
درود بر دکتر نوروزی عزیز
حق محرومیت از مطب مصوبات قانونی برای پرداخت دارد و در سنوات گذشته پرداخت میشد که امیدوارم با پیگیری های دکتر نوروزی پرداخت مجدد آن از سر گرفته شود
دکتر
|
United States of America
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
14
27
لطفا اعزام به خارج هم سازمانی کنید
ناشناس
|
Finland
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
10
28
تشکر از آقای دکتر نوروزی
لطفاً اعزام ها را هم سازمان دهی کنید
بعضی ها بیش از سه بار اعزام شدند و باز هم دنبال اعزام هستند
بعضی ها هم با بیش از پانزده سال سابقه یکبار هم اعزام نشدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
10
26
با سلام و تشکر از جناب اقای دکتر نوروزی
امیدواریم جذب نیرو در همه حوزه ها صورت گیرد و سازمان صرفا دکتر دامپزشک جذب نکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اینجا سازمان دامپزشکی است و اصل بر جذب دامپزشکان و سایر فارغ‌التحصیلان در سطوح مختلف این رشته است فکر نمیکنم درک این مسأله پیچیده باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا با وجود این همه فارغ‌التحصیل دامپزشکی در مقاطع مختلف، چرا سازمان صنایع غذایی و میکروب شناسی و بیوشیمی و ... جذب می‌کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خواهشاً نیروی اداری جذب نکنید.
در بعضی از ادارات کل نیروهای اداری به دستگاههای دیگر انتقال میگیرند و اداره کل به راحتی موافقت می نماید مخصوصاً اینگونه ادارات کل را از جذب نیروی اداری محروم کنید اگر عرضه داشتن نیروهای خودشان را حفظ می کردند
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
میشه آبدارچی رو هم دامپزشک جذب کنید راننده هم ...!اونوقت بنظرم بعضیا راحت میشن از این غیر دامپزشک ستیزی ! خانواده دامپزشکی ست نه دامپزشکی
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
12
18
اعزام خانم دکتر ها را که از طریق دارودرمان انجام میشه را سازمانی کنید همانطور که همه آقایون در تمام بخشها برای واردات گوشت و بهداشت اعزام می شوند اعزام خانم دکترها را هم به همین صورت باشد از تمام بخشها با توجه به امتیاز بندی و چند سابقه استخدامیشون
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خانم ها برن خارج صد تا بادیگارد باید با خودشون ببرن خارج ، اونجا ایران نیست ، امنیت ندارن، این اشتباه را نکنید
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
سفرهای کوتاه یک هفته ای بادیگارد لازم نداره الان هم سازمان داره یکسری خانم ها را از طریق دارودرمان دلبخواهی می فرسته بدون در نظر گرفتن تعداد سال سابقه رسمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
5
11
درود به شما.
ممنون از پیگیری هاتون. خدا کنه ک بتونید احقاق حق بکنید و موارد گفته شده رو اجرایی کنید.
همین ها برای انسان به یادگار میمونه و دعای خیر همکاران و خانواده هاشون.
نیروی انسانی بسیار کم هست و نصف پست ها خالی. واقعا خیلی خوبه ک شما واقع گرا هستید.
اینکه دغدغه شما بحث معیشت همکاران هست بسیار ارزشمنده.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
2
26
رییس عزیز ضمن عرض تقدیر و تشکر
در بحث تسری لطف شما شامل حال همکاران شد و این باقیات صالحات برای شخص شماست چون تا دست دوستان میرسید مبالغ با اعمال سلیقه و ضریب متفاوت میشد. بامید درج تسری در حکم کارگزینی و ملی شدن پرداخت سایر مانند حق ماموریت و رفاهی
مدیرمنطقه محروم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
1
14
بادرود وسپاس بابت سازماندهی اعزام همکاران. خواهشمنداست ملاک ها ومعیارهای اعزام را بصورت مستند ونه سلیقه ای خارج از هرگونه پارتی بازی وکیفیت بجای کمیت ملاک عمل قرار گیرد.باتشکر وسپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
7
17
باسلام.متاسفانه کارهای عملیاتی دامپزشکی مثل تست سل ونظارتهای کشتارگاهی واماکن عمدتا وگاها تماما توسط همکاران آقایان انجام میشه ولی بطور کلی مزایای ایشان با همکاران بانوان یک اندازه است.بنظرمن سازمان دامپزشکی جهت پویایی به پرسنل آقا درمقاطع تحصیلی مختلف نیاز دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
چرا تصورتون اینه که خانمای دامپزشک کارایی کمتری دارند؟
چه بسیارند دامپزشکان خانمی که از تعداد کثیری از آقایان همکار پرکارتر و اثر بخش تر بوده اند. البته هرگز دیده نشدند و روسای آقا زحمات این عزیزان رو به پای خودشون نوشتند. آقایان دکتر دامپزشک زیادی می شناسم که متاسفانه وجدان کاری مطلوبی ندارند.اما هیچ حرفی هم راجع به اونها زده نمی شه.لطفا از جنسیت عبور کنید. وجدان کاری و کارامدی و اثر بخشی به جنسیت مربوط نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
چه بسیارند دامپزشکان خانم فعال!!!
من خیلی کم دامپزشک زن فعال دیدم یا به قول شما دامپزشک فعال تر از آقایون!!
خیلی تمایل به بحث های جنسیتی ندارم ولی این فرمایش شما در دنیای حقیقی چندان صحت ندارد و معدود‌اند خانم های فعال ولی موافقم هر کسی که زحمت میکشه چه زن و چه مرد حقشه حاصل تلاشش رو ببینه
مثلاً کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
3
10
نیروهای زیادی داخل ادارات استان‌ها هستن با سابقه بیست بیست و پنجم سال هنوز قراردادی هستن چرا استخدام نمیکنید بازنشسته شدیم دیگه با این حقوق کم و مزایا کم نه پارتی داریم استخدام بشیم نه هیچ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
با احترامی که برای شما قائلم اما بعد از ۴_۵ سال که رسمی نشدین باید خودتون استعفا میدادین و خارج میشدین
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
3
4
ادم نامه بنویسه رییس سازمان تا دستش برسه هزارتکه میشه فقط سلام تشکر ش میرسه بهش
فکر کارمندان داخل ادارات باشین دو سه سال دیگه بازنشسته میشن هنوز قراردادی
نانشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
1
18
باسلام
ضمن عرض خسته نباشید خدمت ریاست محترم سازمان.
از پیگیری های حضرتعالی بسیار متشکرم.
ریاست محترم سازمان
تا وقتی تسری وارد احکام نشود ما استرس داریم.
چراکه حق بیمه بازنشستگی پرسنل سازمان براساس حکم کارگزینی پرداخت می‌شود واین ضرر بزرگی هم برای کسانیکه درشرف بازنشستگی و هم برای کسانیکه هنوز خدمت زیادی دارند می‌شود.
افراد بازنشسته با کمترین حقوق بازنشسته می‌شوند و افرادیکه هنوز خدمت زیادی دارند هم اگر در طول خدمت خدای ناکرده اتفاقی برایشان بیفتد و از کار افتاده یا فوت نمایند کمترین حقوق دریافت می‌کنند. چون میزان حق بازنشستگی که برای پرسنل سازمان به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود براساس حکم کارگزینی هست نه براساس فیش پرداختی.
پس خواهشمند هستم اگه واقعا زندگی پرسنل سازمان برای شما مهم است درج تسری در احکام کارگزینی را پیگیری نمایید‌
باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
0
11
تلاش جهت درج تسری در احکام کارگزینی رو لطفا در دستور کار قرار بدید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
2
6
تشکر از زحمات شما در ایجاد تفاهم همکاری سازمان برنامه و بودجه که تغییراتی را در بودجه ۱۴۰۳ اعمال کرده امیدواریم تغییرات هم در بخش تملک و هم در بخش جاری در نوع خود چشمگیر باشد و به مرور این تغییرات برای همکاران ملموس شود
و تشکر ویژه از پیگیری مجدد محرومیت از مطب چرا که قانون ان وجود دارد البته از توان مدیران کل استانها و ارتباط انها با نمایندگان مجلس هم باید استفاده بهینه کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
1
13
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در این روزهای سخت با تورم های بالای 100 در 100 در بعضی کالاها که توان همه همکاران را گرفته و گاهی بر زمین زده برای همکاران چه خواهید کرد پیشنهاد می شود هرچه سریعتر

تعرفه های دولتی که بیش از 40 سال تغییر نکرده تغییر دهید
نرخ بعضی از خدمات دامپزشکی و ازمایشگاهی دولتی از 40 سال پیش تاکنون ثابت باقی مانده و حتی به اندازه پول کاغذ A4نیست
حق محرومیت از مطب و احرای کامل تسری و امتیاز 4500 ازمایشگاهی ها که در بیشتر سازمانها جاری است،ضریب 1/1 و قسمتی از درامد مواد نوشیدنی گاز دار و .... را پیگیری نمایید
تا کی این وضعیت زیر خط فقر را باید کارکنان جهادکشاورزی و .... تحمل کرد
قانون نظام هماهنگ حقوق و خدمات کشوری یک قانون بسیار ضعیف است که خیلی از سازمانها را مثتثنی کرده و گریبان کارکنان وزارت جهادکشاورزی را فشار می دهد و یک قانون نظام ناهماهنگ است
متاسفانه دولت فعلی هم فقط به گفتار درمانی روی اورده اگر ان هم وعده دروغ نباشد دولت کم توان حتی نتواسته رئیس سازمان برنامه و بودجه را توجیه کند پرداخت بند ترمیم حقوق و افزایش ان در استانها قانونی است و بیشتر استانها نمی توانند احکام را اجزا کنند
عدالت هم در پرداخت ها صفر است قضیه بابک زنحانی بیانگر نوع عدالت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
درود بر شما همکار گرامی.گل گفتید
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
2
14
سلام چرا صحبتی از درج تسری در احکام نشد؟ این چه معنی میده؟ غیر اینکه نتونستن کاری واسش بکنن؟ لطفا صادق باشید با همکاارنتون و بگید در خصوص تسری چه اقداماتی انجام دادید و یا دنبال آن هستید؟دوما 90 درصد کار دامپزشکی روی دوش به اصطلاح دوستان سایر رده هاست که حسابشون نمیکنید .پس بهتره فقط سایر رده استخدام کنید تا کارایی سازمانتون بره بالا والسلام
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
0
21
درود بر آقای دکتر نوروزی و همه همکاران محترم
مزید استحضار دو روز پیش فوق العاده خاص کارکنان وزارت بهداشت به میزان 10 همت (پنج برابر کل بودجه سازمان دامپزشکی کشور) در صحن علنی مجلس مطرح و در جدول بودجه سال 1403 گنجانده شد. واقعا جای تاسف داره که از تصویب قانون تسری دوازده سال میگذره و هنوز نتونستیم یک اصلاحیه کوچیک براش از مجلس بگیریم و ذیل ماده 14 در بیاریمش تا بشه مزایای مستمر و بره تو حکم. حتی تعرفه هامون رو بیش از یازده ساله نتونستیم بالا ببریم بلکه یکم درامد ماده 14 بره بالا و پرداختی ها تقویت بشن. کل تسری همکاران سازمان دامپزشکی در سطح کشور به یک همت هم نمی رسه اما وزارت بهداشت که همین الان هم احکامش حقوقیشون بسیار بیشتر از ماست باز افزایش جدید رو گرفتند و در بودجه لحاظ شد!
ای کاش سازمان دامپزشکی هم می رفت ذیل وزارت بهداشت. خودبخود احکاممون جهش می کرد و دیگه این همه دوندگی و تهش سرخوردگی نداشتیم. لطفا این موضوع الحاق به وزارت بهداشت رو مجدانه پیگیری کنید. از وزارت جهاد کشاورزی به ما خیر نمی رسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
افرین دقیقا حرف دل رو زدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
هرکس به فکر خویشه.وقتی مدیران ارزشی ۵۰ میلیون می‌گیرند دیگه به من نیروی عادی فکر هم نمیکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
6
10
با عرض سلام
رئیس محترم سازمان دامپزشکی
متاسفانه بعضی از نیروها وقتی استخدام میشن فقط به کارهای شخصی خود می‌پردازند. چرا هیچ نظارتی بر این سیستم وجود ندارد بعضی از نیروها زیر بار‌کارها دارن له می شوند و واقعا هیچ انگیزه ای برای خلاقیت و ادامه وجود ندارد. چرا اعزام ها برای تمام رشته های جذب شده وجود نداره. دامپزشکی داریم که فقط تو اداره کار شخصی انجام میده و سواد آنچنان نداره. این همه فرق برای چیه. خواهشا یک نظارتی بر شهرستان ها داشته باشید.
پاسخ ها
فنی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
همکار عزیز فعلا بحث معیشت پرسنل هست.لطفا حاشیه نروید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
0
14
جناب دکتر نوروزی عرض سلام. بنظر میرسه همیشه ترس از حسودان و نیز تحت لوای وزارت جهاد کشاورزی بودن، نگذارد با طیب خاطر بتوان به نتایج مطلوب در خصوص تسری و محرومیت از مطب دلگرم بود. چرا که اگر قرار به انجام و حصول نتیجه بود تا حالا این امر محقق گردیده بود. تنها بارقه ای که مجدد در این مدت جرقه زده است بحث اعزام ها است که هم برای مردم عزیزمون منجر به نتایج مناسب می‌گردد و هم سبب دلگرمی همکاران دامپزشک می گردد و بازی دو سر برد است به هر جهت ما این مدت هر چه شنیدیم از ورود تسری به احکام و حق محرومیت از مطب، جملگی باد هوا بوده است
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۳
12
13
همه رو دکترهای دامپزشک بگیرید تا کارای ادارات لنگ بمونه. چون هیچ کاری انجام نمیدن و فقط یه دیدگاه از بالا به پایین دارند نسبت به همکاران کاردان و کارشناس و کارشناس ارشد. والا تو علوم پزشکی هم اینطوری نیست. خودشون رو ارباب میدونند و بقیه رو برده. خوبه فوق تخصص مغز و اعصاب نیستند. ........................ تو ایران هیچکدوم از دامپزشکها به دامپزشکی علاقه ندارن. صرفا رتبه پزشکی نیاوردن. ................... درد اصلی اینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
تو چرا ناراحتی از این قضیه آق حمید ، حقوقت رو بگیر خدا رو شکر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
تو که همون رتبه دامپزشکی هم نیاوردی برادر من باز لاقل زیر سایه دامپزشک ها یه نونی میبری سر سفره خانوادت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
0
11
آدم خجالت میکشه بگه 500 تومن ماهی ماموریت میدن، مدیرکل هم ک هیچ
پاسخ ها
کامل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
استان ما که 5 ریال هم ماموریت نمیده.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
13
7
به نظرم به جای حق محرومیت از مطب اجازه بدن دامپزشکهای دولتی عصرها کیس ببینند. اگه تونستند هزار تومان کار کنند. اصلا تبحر ندارند .............. فقط مدرک دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
یه روز ناله میکنید که چرا دولتی ها کار خصوصی میکنن الان غصه گرفتن محرومیت از مطبشون رو داری؟اگر شما هم سواد داشتی که میتونستی آزمون قبول بشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
1
3
امید همه ما به همت تو بسته
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۶
0
6
باسلام
ضمن عرض خسته نباشید خدمت ریاست محترم سازمان.
از پیگیری های حضرتعالی بسیار متشکرم.
ریاست محترم سازمان
تا وقتی تسری وارد احکام نشود ما استرس داریم.
چراکه حق بیمه بازنشستگی پرسنل سازمان براساس حکم کارگزینی پرداخت می‌شود واین ضرر بزرگی هم برای کسانیکه درشرف بازنشستگی و هم برای کسانیکه هنوز خدمت زیادی دارند می‌شود.
افراد بازنشسته با کمترین حقوق بازنشسته می‌شوند و افرادیکه هنوز خدمت زیادی دارند هم اگر در طول خدمت خدای ناکرده اتفاقی برایشان بیفتد و از کار افتاده یا فوت نمایند کمترین حقوق دریافت می‌کنند. چون میزان حق بازنشستگی که برای پرسنل سازمان به تامین اجتماعی پرداخت می‌شود براساس حکم کارگزینی هست نه براساس فیش پرداختی.
پس خواهشمند هستم اگه واقعا زندگی پرسنل سازمان برای شما مهم است درج تسری در احکام کارگزینی را پیگیری نمایید‌
باتشکر
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
0
10
با عرض سلام و ادب
و تشکر ویژه از جناب آقای دکتر نوروزی و همه عزیزان گم نام و فعال در سازمان دامپزشکی و همچنین استان های عزیز کشورمان ایران که جهت اعتلای حقوق به حقه دامپزشکی تلاش نموده و دل همه کارکنان زحمتکش این رشته بسیار مهم و تاثیر گذار در بهداشت عمومی را به فراخور شاد و امیدوار می نمایند.
جناب آقای دکتر نوروزی، دو درخواست 1-شناخته شدن حرفه دامپزشکی به عنوان مشاغل سخت و زیان آور برای اولین بار از تصویب در سال 1367 و اصلاح و الحاقات آن در سال 1395
وهمچنین 2-خواست افزایش امتیاز فوق العاده سختی شرایط محیط کار به 4500(بند3 ماده 68 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی) از سازمان امور اداری و استخدامی انجام گردیده و بدون هیچ منع قانونی می تواند شامل حال کلیه پرسنل دامپزشکی(همانند پرسنل وزارت بهداشت) گردد و در این راه عنایت ویژه شخص شما و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی جناب آقای دکتر میثم لطیفی را می طلبد. امید است این مهم نیز با رایزنی های شما به سرانجام مطلوب برسد. ان شاالله
و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
2
2
حالا چه گلی سر نیروهای فعلی و جاری زدید که میخوایید 2000 نفر دیگه رو هم به جمع بدبخت بیجاره های سازمان دامپزشکی اضافه کنید
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
1
2
به جای 2000نیروی جدید2000امتیاز به ردیف احکام شاغلین فعلی اضافه کنید،نیروهای جدید پیشکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
0
4
بابت فوق العاده خاص یا همان تسری دست شما ها دردنکند، انشا الله گام بعدی دراحکام درج بشه
پاسخ ها
دامپزشک از استان سمنان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
با سلام . خبرهای خوب طرفدار زیاد اداره. احسنت. خیلی از آقای دکتر نوروزی و همکاران پیگیر سازمان تشکر میکنم . زنده باد
نظر شما
ادامه