کد خبر: ۷۸۶۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: افزایش سگ‌های ولگرد یا بی صاحب و پرسه زدن آنها در شهر زاهدان، معضلی است که سالهای سال موجب هراس، نگرانی و بروز مشکلاتی برای شهروندان شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، هراتی یکی از ساکنان مهرشهر زاهدان در این باره گفت: معضل پرسه سگ های ولگرد و حمله به ساکنان محلات، مشکل امروز و دیروز ما نیست، کودکان ما نمی‌توانند به دلیل ترس از حمله سگ های ولگرد به بازی در محله بپردازند و خانه نشین شده اند.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان نیز با توجه به تماس های ما اقدامات خوبی انجام داده اما این منطقه از شهر هنوز در خصوص پرسه سگ های ولگرد دچار مشکلاتی است.

اصغری، یکی از ساکنان خیابان جمهوری نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: وجود این سگ های ولگرد در کوچه و خیابان ها علاوه بر این که سلامت و جان افراد را به خطر می‌اندازد، ممکن است عامل آلودگی و انتقال بیماری نیز باشد.

وی افزود: سگ های ولگرد با پاره کردن کیسه های زباله سبب انتشار آلودگی و بیماری در شهر می شوند که باید شهرداری چاره ای برای جمع آوری این حیوانات بیندیشد.

روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان اتلاف می شود

مدیر پسماند شهرداری زاهدان گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰ تا ۱۵ قلاده سگ ولگرد در زاهدان اتلاف می شود.

داود شاقوزایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: جهت اتلاف سگهای ولگرد در حال حاضر یک اکیپ فعال و مشغول عملیات می باشد به طوریکه روزانه بین ۱۵- ۱۰ قلاده اتلاف انجام می‌شود.

مدیر پسماند شهرداری زاهدان گفت: پیگیری های لازم در خصوص افزایش تعداد اکیپ و پیمانکار با تهیه آنالیز در این خصوص در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: سگ‌های ولگرد و بلاصاحب به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورهای همسایه به راحتی وارد خاک ما می شوند و با توجه به زاد و ولد زیاد به معضلی برای شهروندان تبدیل شده‌اند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دکتر امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
1
1
باسلام و احترام // احسنت // بهترین راه اتلاف سگهای ولگرد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
1
1
هیچ راهی غیر از اتلاف آرام و بی درد نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
0
0
بله?‍♀️
در آشفته بازار ایران
همه به هرج ومرج میرسن?‍♀️?‍♀️
آفرین به این مدیر پسمونده ?
نظر شما
ادامه