کد خبر: ۷۸۶۹۶
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
نماینده منتخب مشهد در مجلس شورای اسلامی:
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد نیز گفت: قطع ارتباط مالی مسئولین و ناظرین فنی بهداشتی یکی از اولویت‌های ضروری و حساس کاری در این حوزه می‌باشد، چراکه این امر امنیت شغلی آنان را در برخی موارد به چالش کشانده است ...

حکیم مهر: نماینده منتخب مردم شهرستان های مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در بازدید یکی از صنایع تبدیلی شهرستان مشهد، که در راس هیأتی از مسئولین و برخی از سرمایه گذاران شهرستان در حوزه صنایع تبدیلی انجام شد، اظهار داشت: دانش فنی طراحی و تولید صنایع در حوزه های دامپزشکی باید در راستای اهداف دانش بنیان باشد، در جریان مشکلات مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی بوده و نیاز به بازنگری مجدد دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احسان عظیمی راد» در خلال بازدید از بخش های مختلف یکی از صنایع تبدیلی شهرستان مشهد، که شامل کارخانه تولید کنسانتره دام و طیور، کارخانه تولید مکمل دام و طیور و مرکز بسته بندی و فرآوری تخم مرغ بود، گفت: نیازمند اینگونه صنایع در شهرستان های مشهد و کلات هستیم و ضروری است این همبستگی به خصوص در کشاورزی و صنایع مرتبط با دام، توسعه و گسترش پیدا کند و لازم است مسئولان دولتی به این مراکز دعوت شده و خواسته ها و نیازمندی های این صنایع مرتفع گردد و ما نمایندگان مجلس در این راستا در بخش قانون گذاری حداکثر تلاشمان را خواهیم گذاشت.

عظیمی راد، در بخش دیگر از سخنان خود به مباحث دانش بنیان در صنایع بزرگ اشاره نمود و ابراز داشت: می بایست ضمن استفاده از تیم های متخصص، از دانش فنی آنها در طراحی و تولید به همراه نوآوری در این صنایع استفاده نمود.

وی، در ادامه ضمن آگاهی از نحوه فعالیت مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی مستقر در این هلدینگ، اظهار داشت: به اهمیت استقرار این نیروها در صنایع واقف بوده و با وظایف دامپزشکی در شهر و روستا و همچنین صنایع آشنا می باشم.

در جریان مشکلات ارتباط مالی مسئولین فنی بهداشتی با کارفرمایان هستم

عظیمی راد، از دغدغه های مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی صحبت نموده و گفت: به نوعی در جریان مشکلات ارتباط مالی مسئولین فنی بهداشتی با کارفرمایان خود هستم و این قانون نیاز به بازنگری مجدد دارد.

وی، اظهار داشت: در هر جایی که دامپزشکی نیاز به ورود نمایندگان مجلس در جهت قانون گذاری داشت، اعلام نمایند تا ما پیگیر باشیم.

«دکتر محمد سیاح» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، در این بازدید ضمن همراهی با سایر مسئولین شهرستان به ارائه مطالب فنی مرتبط پرداخت و به توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان مشهد اشاره کرد و ابراز داشت: شهرستان مشهد در حوزه دامپزشکی دارای بیش از 5 هزار مرکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، 310 مزرعه پرورش انواع ماکیان، 184 مرکز درمانی و تشخیصی دامپزشکی، 46 مزرعه پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی و 160 واحد صنایع مرتبط با دامپزشکی می باشد.

وی، به تعاملات ارزنده دامپزشکی شهرستان با سرمایه گذاران و تولید کنندگان بخش خصوصی اشاره نمود و گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان مشهد، در راستای پایبندی و تحقق شعار سال و فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری مبنی بر "حمایت از تولید با مشارکت مردم" اهتمام ویژه ای در ارائه مشاوره های بهداشتی و نظرات کارشناسی و تخصصی به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان عزیز دارند و نگاه دامپزشکی نگاه برنامه محور بوده و سرمایه گذاران را در حوزه دامپزشکی هدایت و راهنمایی می کند.

مشکلات پرداخت دستمزد و مزایای فارغ التحصیلان دامپزشکی شاغل در بخش خصوصی 

سیاح، به مشکلات و مسائل مربوط به دستمزد و مزایای فارغ التحصیلان دامپزشکی شاغل در بخش خصوصی اشاره نمود و ابراز داشت: قطع ارتباط مالی مسئولین و ناظرین فنی بهداشتی یکی از اولویت های ضروری و حساس کاری در این حوزه می باشد، چراکه این امر امنیت شغلی مسئولین فنی بهداشتی را در برخی موارد به چالش کشانده و روند تولید را از حالت استاندارد و اصولی خارج می نماید.

وی، در این دیدار از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خواست: بیش از پیش حوزه های مرتبط با دامپزشکی را، اهم از کارکنان بخش دولتی و بخش خصوصی درک و حمایت نموده و نماینده منتخب درخواست های به حق دامپزشکی را در مقام دفاع و قانون گذاری در مجلس پیگیری و مساعدت نماید.

 

 

انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
12
همان‌ قدر که نماینده‌های قبلی مجلس این مشکلات رو حل کردند شما هم خواهید کرد.
مهرداد
|
United States of America
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
3
6
دورد بر دکتر سیاح که مثل همیشه حامی دامپزشکان و جوانان بوده و هستند.خداقوت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
9
متاسفانه خوب عمل نکرده
چطور ایشون این همه بی قانونی را ندیده و گوشزد نکرده متاسفم
ضریب 1/1
تسری که قانون مجلس و کامل و درست اجرا نمی شود
حق محرومیت از مطب
بودجه سلامت
4200 امتیالز سختی کار ازمایشگاهیان و کل کارکنان و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
1
10
جناب نماینده محترم
همه نمایندگان در جریان هستند !! سالهاست درجریان هستند !! چه اثر و فایده ای ؟ لطفا وقت پیج حکیم مهر را نگیرید . گوش ما پر است عزیزم!
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
8
با سلام
کاش انجمن صنفی ها هم ارتباطاتشون رو با مسئولین و نمایندگان مجلس بیشتر کنن تا حقوق حرفه ای از اون سمت دیگیری بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
2
7
با سلام، درود بر آقای دکتر سیاح، خیلی پیگیری به جا و زود هنگامی را شروع کرده اند و درست هم همین است خدا خیرتون بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
2
7
سلام علیکم خداقوت به اقای دکتر سیاح ریس شبکه دامپزشکی مشهد که پیگیر حل مشکلات مالی و بیمه ای مسئولین فنی بهداشتی می باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
1
10
تنها وبی پناه؟!!!! اصلا زنده بودن وزندگی کردن برای مسولین فنی بهداشتی نیاز به بازنگری دارد؟!!! مسوول فنی بهداشتی را چه به آسایش ؟؟ باید زجرش بدهند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
1
9
کاش نظام دامپزشکیم مثل دکتر سیاح پیگیر معضلات پرسنل و بخش خصوصی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
1
7
سلام و عرض خدا قوت به آقای دکتر سیاح و دیگر مسئولان که مسائل و مشکلات کارکنان چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی را پیگیری می نمایند.
اینکه بگوئیم مشکلات از گذشته وجود داشته و همه نماینده ها خبر دارن هیچ کس به فکر ما نیست که کار حل نمی شود بالاخره باید تبریک جا شروع به پیگیری کرد.
ان شاا... سایر مسئولین هم مثل آقای دکتر سیاح پیگیر باشند و مسائل را به نمایندگان اطلاع رسانی کنند بالاخره تاثیرگذار خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
عزیز دل ! با انشالله تجربه نشان میدهد کار درست نمیشود.
همکار
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
0
5
ان شاالله نمایش ها و شعارهای نمایندگان و مدیران جویای نام تمام شده و به عمل تبدیل شود
نظر شما
ادامه