کد خبر: ۷۸۷۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: «دکتر غلامرضا سرگزی» مدیر کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان به اتفاق هیئت همراه به منظور معارفه رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان دلگان با مهندس حسینی فرماندار این شهرستان دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، در این دیدار دکتر سرگزی با اعلام اینکه در حال حاضر ۹ برنامه واکسیناسیون علیه بیماریهای دامی استراتژیک در استان توسط اداره دامپزشکی استان برای دامداران، روستاییان و عشایر و کاملاً رایگان انجام می‌شود، گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات دامپزشکی ارائه نمود.

مدیر کل دامپزشکی استان عنوان داشت: شهرستان دلگان با توجه به جمعیت دامی، قطب دامپروری استان محسوب می‌شود و مورد توجه ویژه دامپزشکی استان است.

در ادامه «مهندس حسینی» فرماندار شهرستان دلگان با بیان کرد: دامپزشکی یک نقطه امن و آرامش خاطر برای مردم منطقه بوده و مردم از عملکرد دامپزشکی رضایتمند می باشند.

فرماندار شهرستان دلگان افزود: با توجه فرصت مناسب در زمینه کشاورزی و تامین خوراک دام در منطقه، حمایت و گسترش دامداری های صنعتی در دستور کار می‌باشد و شهرستان دلگان می‌تواند نقش موثری در تامین کننده گوشت استان و  کشور ایفا نماید.

مهندس حسینی با بیان اینکه دامپزشکی در بحث بیماری‌های دامی، آموزش و ترویج و همچنین نظارت بر فرآورده های خام دامی بهترین عملکرد را داشته است، از تلاشهای مجموعه دامپزشکی شهرستان تقدیر نمود.

در پایان «دکتر محمود نخعی» به عنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان دلگان منصوب شد و از زحمات و تلاشهای «محمود کارواندری» رئیس قبلی اداره تقدیر بعمل آمد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار قدیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
0
1
لطفا سوابق کاری و خدمتی رئیس جدید رو بفرمایید.
نظر شما
ادامه