کد خبر: ۷۸۷۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: شبکه دامپزشکی سبزوار در آموزش دانشجویان رشته دامپزشکی نقش ارزنده ای دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر برات الله زیدآبادی» رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: این شبکه علاوه بر انجام کارهای تخصصی و فنی در زمینه مبارزه با بیماری های واگیر دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام، و نظارت بر فراورده های خام دامی، در زمینه آموزش و پرورش دانشجویان رشته دامپزشکی نیز در تعامل و همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار، فعالیت چشمگیری دارد.

وی، تصرح کرد: رشته دامپزشکی از سال 1384 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در مقطع کاردانی تشکیل شد و در حال حاضر با توسعه صورت گرفته، علاوه بر رشته کاردانی دامپزشکی، در دو رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و کنترل کیفی و بهداشت موادغذایی دامپزشکی در مقطع کارشناسی ارشد، سالانه حدود 60 نفر فارغ التحصیل دارد.

زیدآبادی، در زمینه آموزش دانشجویان رشته دامپزشکی بیان داشت: شبکه دامپزشکی سبزوار در دروس مختلف نظیر عملیات کشتارگاهی دام و طیور، بهداشت و بازرسی گوشت، واکسیناسیون و مبارزه با بیماری های واگیردار دامی و... به آموزش دانشجویان رشته های مختلف دامپزشکی می پردازد.

این مقام مسئول، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار نقش مهمی در پذیرش و آموزش دانشجویان علاقه مند به رشته دامپزشکی در شرق کشور دارد و نیاز منطقه به متخصصین و دانش آموختگان رشته دامپزشکی را مرتفع می سازد.

 

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
0
5
شما دارید دامپزشکی و آینده فارغ التحصیلان اون رو به ورطه سقوط میبرید
مگر ما چقدر به کارشناس و کاردان احتیاج داریم؟؟
شما زحمت میکشید اما در راه اشتباه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
2
اموزش کار شما نیست. اشتباه می کنید. .............
دانشگاه باید استاد داشته باشد
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۹
0
0
یک مشت بیسواد تربیت کنید وتحویل اجتماع دهید بدون بازارکار
تبعات ان: سرخوردگی نسل اینده وافزایش خودکشی وجرم وجنایت
مقصر: هندوانه فروش سرگذر!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه