کد خبر: ۷۸۷۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: جلسه تخصصی کمیته سلامت بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با حضور «دکتر کریم امیری» معاون بهداشت و مدیریت بیماری های مشترک سازمان در اداره کل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دام پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه تخصصی کمیته سلامت بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با حضور «دکتر کریم امیری» معاون بهداشت و مدیریت بیماری های مشترک سازمان دامپزشکی کشور با اولویت بیماری بروسلوز  در دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

«دکتر کریم امیری»، معاون بهداشت و مدیریت بیماری های مشترک سازمان دامپزشکی کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پیشگیرانه مجموعه دامپزشکی استان در موضوع بیماری بروسلوز گفت: با توجه به اهمیت موضوع معاونت بیماریهای مشترک بین انسان و دام و رییس گروه بروسلوز دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور بشکل ویژه بیماری بروسلوز را در جمعیت دام های سبک و سنگین استان ها  را پیگیری  و رصد می نماید. 

وی ادامه داد: امید است با برنامه ریزی و تشریک مساعی و همکاری سایر دستگاه های مرتبط بویژه حوزه دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت  با رویکرد سلامت واحد در جهت کنترل و کاهش موارد بروسلوز گامهای موثری برداشته شود که این مهم مستلزم اطلاع رسانی رخداد بیماری در جمعیت انسانی از طرف همکاران علوم پزشکی خواهد بود.

در این جلسه که با حضور وبیناری روسای شهرستان های استان همراه بود کارگاه آموزشی و ارائه آخرین اقدامات و دستورالعمل های حوزه بروسلوز در جمعیت دام های سبک و سنگین نیز در دستور کار قرار گرفت.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
1
خسته نباشید
لطفا تعرفه واکسیناسیون بروسلوز را اصلاح فرمایید تا بخش خصوصی راغب به پوشش واکسیناسیون در جمعیت دامی شود
ناشناس
|
Brazil
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
0
1
الان که نگاه میکنم هیچ کدام از کارشناسان شهرستان نیستن ، اکثریت همکاران اداری هستن ،
پاسخ ها
همکار استان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
ناشناس عزیز هم استانی گرامی همکار محترم ، شهرستانها از طریق وبینار در جلسه بودن
نظر شما
ادامه