کد خبر: ۷۸۷۷۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر مجتبی نوروزی» افزود: دامپزشکی در تراز تمدن اسلامی نیازمند مؤلفه‌های جدید است. دامپزشکی تنها یک نهاد پاسخگو نیست بلکه یک نهاد پرسشگر است ...

حکیم مهر: معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای مدیران دامپزشکی کشور متشکل از مدیران ستادی و مدیران کل استان‌ها در تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ گفت: در دنیای کنونی مولفه اصلی قدرت دانایی است؛ اگر با عنصر دانایی به جهان پیرامون ورود نکنید و برای خود تصمیم نگیرید، گروه دیگری برای شما، سازمان شما و کشور شما تصمیم می‌گیرند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، «دکتر مجتبی نوروزی» گفت: دامپزشکی در تراز تمدن اسلامی نیازمند مؤلفه‌های جدید است. دامپزشکی تنها یک نهاد پاسخگو نیست بلکه یک نهاد پرسشگر است. تولید در دامپزشکی خط قرمز است ما باید تولید در بستر بهداشت را تقویت کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه دامپزشکی یک نهاد اقتصادمحور است، افزود: اتفاق مهمی که باید در مجموعه ساختاری دامپزشکی صورت بگیرد تشکل محوری است.‌ تشکل‌محوری برای داشتن یک سازمان نوین دامپزشکی یک اولویت است. تشکل‌ها استفاده از سرمایه ملی برای توسعه ملی است بدون آنکه هزینه سازمان دولتی بالا برود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه نظارت بر بهداشت مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی یک ضرورت است، افزود: دامپزشکی یک نهاد تحول‌گراست و تحول و تغییر معمولاً با مقاومت ‌های درونی و بیرونی مواجه است. اما باید برای بهتر شدن وضعیت، پای تغییر و تحول ایستاد.

دکتر نوروزی با تسلیت شهادت ریاست محترم جمهوری آقای دکتر رییسی گفت: فرآیند خدمت به مردم بی توقف است و کارمندان و مدیران سازمان دامپزشکی کشور در عرصه نخست خدمت به آحاد جامعه ‌بخصوص در شرایط کنونی‌اند.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
3
خسته شدیم از بس شعار شنیدیم
همین یک تیکه «بدون آنکه هزینه سازمان دولتی بالا برود» نشان داده و میدهد که در کجای کار هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
4
رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه نظارت بر بهداشت مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی یک ضرورت است، افزود: دامپزشکی یک نهاد تحول‌گراست و تحول و تغییر معمولاً با مقاومت ‌های درونی و بیرونی مواجه است. اما باید برای بهتر شدن وضعیت، پای تغییر و تحول ایستاد.
رییس بزرگوار مقاومت های درونی و بیرونی را باید به نفع وسمت بهداشت سفره خانواده ها سوق داد نه اینکه به بهانه تولید بیشتر سلامت غذا و بهداشت عمومی را فدای زیاده خواهی ها وتولید بیشتر به هر قیمت کرد. حرمت امام زاده را متولی آن نگه می دارد وگرنه اصطلاحات و واژه ها ی رنگارنگ بیشتر عنان امور را به دست دیگران می دهد وزوال بیش از پیش دامپزشکی را همراه خواهد داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
6
اقای دکتر ایا به فکر کارمندان هستید؟
ایا به فکر معیشت و روان زندگی اجتماعی انها هستید؟
ایا واقعیت ها را لمس می کنید؟
ایا می دانید فقر عامل بسیاری از بدبختی هاست و شکم گرسنه دین و ایمان ندارد؟
انواع راههای کمک به معیشت همکاران به شما پیشنهاد شده و می دانید چرا تعلل می کنید؟
تعرفه های چند ده ساله را چرا اصلاح نمی کنید؟چرا تعرفه های عهد بوق را می گیرید و از نوین صحبت می کنید؟
چرا حق محرومیت که به استناد قانون بوده را پیگیری نمی کنید چرا ارتجاعی با دامپزشکی برخورد می شود؟
چرا اینهمه تبعیض در بین کارمندان قوه محریه هست و چرا کمترین حقوق و مزایا برای کارکنان جهادکشاورزی هست
با حقوق 30 سال هم نمی توان یک ساختمان برای زندگی همکاران خرید!!!ایا نمی نگرید؟
بیمه تکمیلی می دانید چقدر شده است؟تعمیرات اسباب و اثاثیه می دانید چقدر شده است؟
هزینه نگهداری و تحصیل و ازدواج می دانید چقدر شده است؟
حتی کفن و دفن را می دانید چقدر شده است؟
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
2
آقایان خودمان را فریب ندهیم ما تحت مدیریت سازمانی هستیم که ارجحیت برایش کمیت است از طرفی هنوز موضوع تسری باعث ناراحتی خیلی از افراد شده است.انتظار دارید حق را به ما بدهند جای اینکه بزور مطالبه اش کنیم؟
همکار قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
0
0
با سلام و عرض خدا قوت به محضر ریاست محترم سازمان، با احترام ، سازمان دامپزشکی، یک نهاد اقتصاد محور نیست. بلکه سازمان ، ماشینی است با آپشن های بهداشتی ؛ که نتیجه استفاده از این آپشن های بهداشتی، در اتوبان تولید، نتایج اقتصادی خواهد داشت. اینکه چه زمانی از این آپشن های بهداشتی استفاده شود تا قیمت تمام شده تولیدات، کمتر بشود، نباید فدای اصل بهداشتی بودن آن بشود.
راستاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
0
پیشگیری از بیماریهای مسری و مشترک و نظارت بر بهداشت سبب سلامت عمومی جامعه و کاهش هزینه های تولید کننده و خدمات درمان میشود و به اقتصاد کشور کمک میکند. خدمات دامپزشکی در جهت منافع بهره برداران است.کارکنان بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی، سربازان گمنام نظام سلامت کشور هستند.
نظر شما
ادامه