کد خبر: ۷۸۸۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: شبکه دامپزشکی شهرستان سبزوار در جهت ارتقاء سطح علمی و توانمندی های دانشجویان رده های مختلف دامپزشکی، نقش مهم و چشمگیری دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی سبزوار، «دکتر برات‌الله زیدآبادی» رئیس شبکه بیان کرد: آموزش همواره نقش موثری در افزایش سطح آگاهی و به تبع آن پیشرفت اهداف سازمانی هر دستگاه دارد. شبکه دامپزشکی سبزوار نیز با استفاده از پرسنل مجرب و توانمند در بخش تئوری و عملیات فنی دامپزشکی به خوبی در جامعه هدف خود مواردی نظیر بهداشت بیماری های دام و طیور، زنبور عسل، نظارت بر فراورده های خام دامی، بیماری های مشترک انسان و دام  را در راس آموزش های خود قرار می دهد.

 وی اظهار داشت: آموزش دانش آموختگان و کار آموزان رده های مختلف دامپزشکی از دیگر مواردی است که نقش بسزایی در امر تربیت نیروی مجرب و کارآزموده در دامپزشکی دارد و تشریح وظایف سازمانی هر واحد از جمله اقدامات اولیه  جهت ارتقا سطح  آگاهی و شناخت کارآموزان می باشد.

زیدآبادی تاکید کرد: در طی سه ماه ابتدای سال جاری تعداد 25 نفر از دانشجویان رشته های دامپزشکی در مقاطع مختلف به عنوان کارآموز در این شبکه پذیرفته شدند و  کار آموزی خود را تحت عناوین واکسن ها و روش های واکسیناسیون، پایش و مراقبت بیماریهای دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل، آزمایشگاه، داروخانه، مراقبت سل و بروسلوز و نظارت بر فراورده های خام دامی در واحدهای مختلف زیر مجموعه شبکه  دامپزشکی، به انجام رسانده و کسب تجربه نمودند.

این مقام مسئول، تصریح کرد: دوران کار آموزی یک فرصت طلایی برای دانشجویان می باشد تا با کسب مهارت در زمینه های مختلف درمانی، آزمایشگاهی، داروخانه و ارتباط با  کلینیسین های درمانی بخش خصوصی و دولتی،  همچنین به کارگیری اطلاعات دانشگاهی  به صورت  کاربردی و آشنایی واقعی از شرایط بازار کار دامپزشکی، تصمیم گیری بهتری برای آینده کاری خود در زمینه های مختلف دامپزشکی داشته باشند.

وی در پایان افزود:  شبکه دامپزشکی سبزوار جهت  تبادل  تجارب علمی و عملی  همکاران خود، از حضور کارآموزان و دانشجویان دانشگاه های همجوار در این شهرستان استقبال می کند.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
2
1
خب خب خب
نیروی کاری مفت هم پیدا شد
ما هم که حقوقمونو میگیریم دیگه میتونیم با خیال راحت استراحت کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
2
مفت بری اونم با منت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
0
2
اون دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد سبزوار باید تعطیل بشه
گروه تخصصی دامپزشکی بهتر است به جای شعار دادن بیاد بررسی بکنه که مگر نیاز دامپزشکی یک کشور چقدر هست که علاوه بر دانشکده های دولتی مازاد دانشکده آزاد هم شهر به شهر تاسیس شده
نظر شما
ادامه