کد خبر: ۷۸۸۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
در پی پلمپ تعدادی از مراکز درمانی دامپزشکی در شهر تهران:
در هفته های اخیر در پی مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تعدادی از کلینیک‌ها و بیمارستانهای سطح شهر تهران از سوی شهرداری پلمپ شدند...

حکیم مهر: رئیس جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در نامه های جداگانه به رئیس سازمان دامپزشکی، رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران، مدیر کل شبکه دامپزشکی استان تهران و رئیس سازمان نظام دامپزشکی، خواستار پیگیری برای جلوگیری از پلمپ مراکز درمانی دامپزشکی در شهر تهران شد.

به گزارش حکیم مهر، در هفته های اخیر در پی مصوبه شورای اسلامی شهر تهران تعدادی از کلینیک ها و بیمارستانهای دامپزشکی سطح شهر تهران از سوی شهرداری پلمپ شدند.

متن نامه ها به شرح زیر است:

 

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
3
2
نباید به مقام های بالاتر نامه بزنند؟ چه فایده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
1
3
جایگزین شدن کار کارشناسی با مسائل سیاسی و افراط گرایی عدم توجه به قانون و جایگاه دستگاه‌های متولی بخش نتیجه اش می‌شود این مصوبات غیر تخصصی
شهرک دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
4
0
سلام
یک یک نظر و عقیده شخصی غیر کارشناسی شده هست که صبحانه نخورده به ذهنم رسیده.

بنده منزل ام در مرکز شهر هست حاشیه منزل من همه وکلا و پزشکان هستند و منجر شده که رفت و آمدها بسیار سخت بشه و اغلب ترافیک بر جریان زندگی غالب میشه.
یک راه حل مثل مکانیک ها که شهرک صنعتی زدند و دارند منتقل میشن به بیرون شهر. چرا بقیه مَشاغل شهرکی نمیشند. مثلا من بیمار دارم نیازی نیست از یک سر شهر به قسمت دیگر شهر برم مثلا برای ویزیت به غرب و برای سی تی اسکن به شرق برم، اگر همه در یک شهرک باشند حداقل چهره شهرها زیبا تر میشه. بیمارها در ترافیک اذیت نمیشند و شهرک متناسب با نوع شغل طراحی بشه. مثلا برای بیمارهای انسانی قطعا جای برای معلولیت در نظر گرفته میشه یا پزشک زنان در ساختمان چهارطبقه طبقه چهارم بدون آسانسور نیست.
حالا اگر همین شهرک پزشکی به وجود بیاد در اون صورت اگر در پی اون شهرک های دیگه هم مثل شهرک دامپزشکی ، شهرک وکلا به جود بیاد خیلی خوب میشه.
چطوربقیه مَشاغل از درکنارش بودند اذیت نمیشند اما این سه حرفه اذیت میشند؟؟؟؟؟
عرض کردم نظر شخصی بنده در روز تولدم هست بزرگواری بفرمایید کمتر ناراحت بشید از نظرم.
الان صبحانه خوردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
2
1
و در ادامه نظرم که حکیم لطف کردند منتشرش کردند با عنوان شهرک دامپزشکی
چرا وقتی شهرداری بدون نظر دامپزشک ها موردی رو تصویب کرده. حالا دامپزشکی بخش خصوصی داره نامه نگاری میکنه به بخش دولتی خودش، چرا شماها هم مثل شهرداری مستقیما عمل نمی‌کنید و زودتر به مراجع قضایی مربوطه شکایت نمی‌کنید. چرا چهارتا نامه به مراجع ندارید که زودتر پیگیری بشه و به سرانجام برسه؟؟ چرا دارید روند رو طولانی میکنید برای برگشتن به شرایط عادی؟؟؟
باباجان خوب شما هم بدون در نظر گرفتن بخش منفعل دولتی دامپزشکی، مستقیما شکایت کنید
الان دارم چایی بعد از صبحانه را با کشمش میخورم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
2
0
دوستان در مورد نظراتم نظری ندارید؟
نظر شما
ادامه