کد خبر: ۷۹۰۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه چهار میلیارد ریالی برای تقلب در بسته بندی گوشت مرغ در یک کشتارگاه ملایر خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «مرضیه یونسی» روز پنجشنبه افزود: پرونده یک کشتارگاه مرغ برای تقلب در بسته بندی ۵۰۴ کیلوگرم گوشت مرغ به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر رسیدگی شد.

وی خاطر نشان کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و با توجه به وجود خونابه در بسته بندی های گوشت مرغ مغایر با ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی کشور ، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: بازرسان اداره دامپزشکی در بازرسی از این واحد صنعتی، گزارش تخلف تقلب در بسته بندی گوشت مرغ را تنظیم و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا ۲۳ خرداد ماه امسال سه هزار و ۱۶۶ فقره پرونده تخلف با موضوعات کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت دارو و درمان تشکیل شده است که از این تعداد پرونده ۲ هزار و ۸۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شده است و متخلفان بیش از ۹۴۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شده‌اند.

یونسی تصریح کرد: ۱۸۵ گروه بازرسی تعزیرات حکومتی استان طی این مدت روانه بازار شده‌اند و یک هزار و ۵۱۵ بازرسی صورت گرفته و منجر به تشکیل یک هزار و ۷۵ پرونده تخلف شده است.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
0
1
خسته نباشید با قیمت فروش مرغ درب کشتارگاه کیلویی 75هزار تومان حساب کنید معادل اب موجود در پک مرغ 3روز کشتار میشه با کشتار روزی 10هزار قطعه هر روز !!!
پاسخ ها
کارشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
منظورم مبلغ جریمه 400 میلیونی بود البت
کارشناس شاغل در اداره کل دامپزشکی همدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
1
با سلام و احترام محضر همه ی همکاران محترم به استحضار می رساند که رای اداره تعزیرات در مورد جریمه کشتارگاه صنعتی طیور به دلیل ارسال گزارش تخلف و تقلب کشتارگاه توسط اداره دامپزشکی می باشد اداره کل دامپزشکی همدان و ادارات دامپزشکی شهرستان ها ، مرغ تولیدی کشتارگاه ها را برای وجود خونابه و یا اندرونه غیر مجاز بصورت مستمر رصد کرده و موارد مغایر با ضوابط را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می کنند مورد اخیر یکی از موارد متعدد مشابه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
0
1
سلام

با پول خونابه و آبی که توسط چیلرهای آبی به خورد مرغ میدن حقوق پرسنل کشتارگاه درمیاد و اضافی هم میمونه.بعلاوه نامه های زیادی هم بابت نامه چینه دان و سنگدان که به غلط و چندین برابر نوشته میشه و از حساب مرغدار کم میکنن کلی سود عاید کشتارگاه میشه.تخلفات متاسفانه انگشت شمار هم نیست.در هر حال باید قدردان ادارات دامپزشکی استان بود بابت کنترل و ثبت و ضبط تخلفات.
نظر شما
ادامه