کد خبر: ۷۹۰۵۷

حکیم مهر: در آخرین روز هفته جهادکشاورزی طی مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور بطور همزمان بهره‌برداری از ۳۰۰ پروژه بخش کشاورزی سیستان‌وبلوچستان آغاز شد.

به گزارش حکیم مهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: خوشبختانه امسال سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی با ۳۰۰ پروژه، رتبه اول تعداد طرح‌های افتتاحیه و رتبه سوم میزان سرمایه گذاری در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

«علیرضا دهمرده» پروژه تولیدی و عمرانی افتتاحیه را شامل ۸۹ پروژه آب وخاک،۲۲ پروژه دام و طیور،۱۶۰ پروژه باغبانی و گلخانه، یک پروژه امور اراضی، ۲ پروژه صنایع کشاورزی، یک پروژه منابع طبیعی،۱۷ پروژه امور عشایری و ۸ پروژه شیلات و آبزی پروری معرفی و افزود برای اجرای با این طرح ها، اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال هزینه و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰۲۴ نفر و و اشتغال غیر مستقیم ۵ هزار نفر روز را فراهم و حدود ۵ هزار خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی از مشخصات بارز این پروژه‌ها، سرمایه‌گذاری ۹۰ درصدی بخش خصوصی و مشارکت مردمی در اجرای طرح‌ها برشمردو اظهارداشت افزون بر ۶۲۷ میلیارد تومان سهم آورده بهره برداران در ۳۰۰ پروژه افتتاحیه میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان و روابط عمومی سازمان دامپزشکی

 

نظر شما
ادامه