کد خبر: ۷۹۱۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
اقدامی قابل تقدیر برای کنترل بیماری‌های زئونوز:
دارندگان سگ‌های نگهبان در کیش تا پایان تیر فرصت دارند تا با مراجعه به اداره دامپزشکی، تکمیل فرم‌های آماری و انجام واکسیناسیون‌های دوره‌ای برای این حیوانات شناسنامه دریافت کنند ...

حکیم مهر: دارندگان سگ های نگهبان در جزیره کیش از ابتدای تیر ملزم به تهیه قلاده و دریافت شناسنامه برای این حیوانات هستند.

به گزارش حکیم مهر  به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، به منظور ساماندهی و پیشگیری از افزایش جمعیت سگ های نگهبان و رهاسازی آنها در محیط شهری از ابتدای تیر بیرون آوردن سگ ها بدون قلاده ممنوع اعلام شد.

همچنین دارندگان سگ های نگهبان تا پایان تیر فرصت دارند تا با مراجعه به اداره دامپزشکی، تکمیل فرم های آماری و انجام واکسیناسیون های دوره ای برای این حیوانات شناسنامه دریافت کنند.

پبر اساس این گزارش بنرهایی با هدف اطلاع رسانی گسترده به شهروندان نیز در شهرک های صنعتی شماره یک (درخت سبز)، شماره دو (جنب پادنا)، شماره سه (سمت باربری میرحسینی)، شماره چهار (شهرک کارگاهی)، شماره پنج (28 سوله) و شماره شش (مقابل سافاری) نصب شده است.

بدیهی ست پس از پایان تیرماه در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده و مشاهده سگ های بدون صاحب و فاقد قلاده در فضاهای شهری، ضمن جمع آوری و انتقال حیوان به محل قرنطینه با متخلفان مطاق شیوه نامه مصوب سازمان منطقه آزاد کیش برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
0
4
حالا این شد ی‍ک کار درست، همه جا باید چنین باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
حالا همه با هم بریم کیش
نرخ شکنی کنیم و اینجا را هم خراب کنبم
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷
0
2
مگه تا حالا نداشتن؟؟!!
نظر شما
ادامه