کد خبر: ۷۹۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
با حضور رئیس و دبیر جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک:
در این نشست، معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور بر هماهنگی با سازمان غذا و دارو در رابطه با تامین داروهای مورد نیاز و ضروری از طریق داروخانه‌های انسانی تاکید کرد ...

حکیم مهر: نشستی با حضور «دکتر سبحانی مطلق» معاون تشخیص و مدیریت درمان، «دکتر محسن مهدوی نژاد» مدیرکل دفتر دارو و درمان، «دکتر مسعود غفاری» معاونت درمان، «دکتر فرانک ابناءرودحله» رییس گروه کنترل و نظارت بر تولید دفتر دارویی، «دکتر فرخ رضا کبیر» رییس هیات مدیره جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک و «دکتر ماهان بیطرف» دبیر جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک در محل سازمان دامپزشکی کشور با رویکرد هم اندیشی در زمینه تامین دارو و واکسن های مورد نیاز حیوانات خانگی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در ابتدای این نشست رییس و دبیر جامعه دامپزشکی حیوانات کوچک بصورت مشروح مشکلات تامین اقلام دارو و واکسن های مورد نیاز مراکز درمانی حیوانات خانگی را تشریح نمود.

همچنین دکتر سبحانی مطلق نسبت به اعلام مواضع سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر لزوم تامین اقلام دارویی با کیفیت مورد نیاز به صورت تولید داخل از طریق تشویق تولیدکنندگان به ارتقا کیفیت، تولید محصولات جدید و مورد نیاز، اتخاذ راهکارهای مناسب در چارچوب قوانین در جهت تسهیل در تولید و ثبت محصولات حیوانات خانگی، لزوم هماهنگی با سازمان غذا و دارو در رابطه با تامین داروهای مورد نیاز و ضروری از طریق داروخانه های انسانی، نظارت بیشتر بر محصولات تولید داخل با هدف ارتقا کیفیت بیان داشتند.

در ادامه دکتر مهدوی نژاد ضمن بیان سابقه محدودیت در اقلام واکسن و داروی حیوانات خانگی درگذشته و و توسعه آن در سالهای اخیر قول مساعد در برگزاری نشست های هم اندیشی با جامعه دامپزشکی حیوانات خانگی و دست اندرکاران امور درمان جهت اتخاذ تصمیمات فنی و کاربردی دادند.

سایر حاضرین پیشنهادات و راهکارهای مثبتی در خصوص تامین داروی باکیفیت، نظارت بر تامین و عرضه و جلوگیری از از عرضه داروهای بی کیفیت قاچاق ارائه نمودند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
0
0
جامعه دام بزرگ چرا اصلا فعال نیست کجاست؟!
نظر شما
ادامه