کد خبر: ۷۹۲۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف ۲۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی فاسد قبل از عرضه به بازار خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پلیس، «سرهنگ داریوش صادقی فرد» با اشاره به جزئیات این خبر اظهار داشت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک محموله گوشت گوسفندی پس از گذشت چندین روز فاسد شده و عوامل وارد کننده آن قصد توزیع گوشت‌های فاسد در بازار مصرف را دارند، بررسی موضوع با همکاری نمایندگان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و دامپزشکی شهرستان شهریار و شرکت پشتیبانی امور دام، در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در این راستا ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی صحت و سقم آن، به همراه نمایندگان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و دامپزشکی شهرستان شهریار و شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی مقام قضائی، با ورود به کارگاهی در جاده آدران رباط کریم به سمت شهریار موفق به کشف ۲۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی فاسد شدند.

سرهنگ صادقی فرد تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت فاسد کشف شده را ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک نفر دستگیر و جهت تحقیقات به پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران منتقل شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
چرا پشنیبانی هم وارد کار شده؟ گوشتها دولتی بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
0
0
چرا عکس سنگدان گذاشتید
نظر شما
ادامه