کد خبر: ۷۹۲۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرضا گفت: پرسنل دامپزشکی با روحیه بالای کاری خود همیشه در صحنه مبارزه با بیماری های مشترک حضور فعال دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان شهرضا، «دکتر حمید رئیس زاده» در خصوص این حادثه گفت: «مهندس احمدرضا نعمت الهی» واکسیناتور واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی این شبکه در حین انجام وظیفه در عملیات واکسیناسیون در دامداری صنعتی، در شرایط سخت محیطی و ناایمن بر اثر حمله ی یک راس گاو از ناحیه شانه دچار آسیب دیدگی شدید و راهی بیمارستان شد.

وی افزود: براساس مستندات پزشکی، این حادثه باعث آسیب دیدگی بورس شانه  و هایپرتروفی مفصل شده که با درد شدید بالینی و عدم توانایی در حرکت دست وی همراه بوده است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرضا ضمن آرزوی سلامتی برای احمدرضا نعمت الهی واکسیناتور این شبکه گفت: تهدید انتقال بیماری های مشترک از دام به انسان و آسیب های فیزیکی و روحی ناشی از حمله حیوانات، سلامت نیروهای خدوم دامپزشکی را همیشه تهدید می نماید اما پرسنل دامپزشکی با روحیه بالای کاری خود همیشه در صحنه مبارزه با بیماری های مشترک حضور فعال دارند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
0
3
یکی از همکاران ماهم از ناحیه صورت دچار شکستگی شد بدلیل ضربه سر گوسفند.غیر از یک سوم هزینه درمانش توسط بیمه هیچی بهش تعلق نگرفت .نه خسارتی نه دیه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
0
2
امیدوار هستیم دامپزشکی جز مشاغل سخت به حساب بیاد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
0
0
ایشان اگر دکتری حرفه ای بود آسیب نمی‌دید.....
نظر شما
ادامه