کد خبر: ۷۹۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
در پیام‌هایی جداگانه:
«دکتر مجتبی نوروزی» و «دکتر حامد زارعی» در پیام‌هایی جداگانه، انتخاب «دکتر مسعود پزشکیان» به عنوان چهاردهمین رئیس جمهور منتخب را تبریک گفتند ...

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیام‌هایی جداگانه، انتخاب «دکتر مسعود پزشکیان» به عنوان نهمین رئیس جمهور منتخب را تبریک گفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، متن پیام تبریک «دکتر مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به رئیس جمهور منتخب به شرح ذیل است:

ریاست محترم جمهور منتخب

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

با عرض سلام و تحیت

 بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب، با شرکت پرشور و انقلابی خود در انتخابات، حماسه سیاسی را علی‌رغم همه تحریم ها و... با پیروزی و افتخار، تحقق بخشیدند.

 اینجانب این پیروزی بزرگ را به مردم شریف ایران اسلامی، رهبر معظم انقلاب و جنابعالی تبریک عرض می‌کنم.

 امید است در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله‌العالی) و تداوم راه پر خیر و برکت شهدای گرانسنگ و رئیس جمهور شهید خادم الرضا(ع) حضرت آیت‌الله رئیسی بیش از پیش موفق بوده و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را آرزومندم.

با آرزوی توفیق الهی

دکتر مجتبی نوروزی

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور

 

پیام تبریک رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن پیام «دکتر حامد زارعی» به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ و فهیم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند و با حضور آگاهانه و پرشور، بار دیگر دلبستگی و تعهد خود نسبت به نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند.

اینجانب ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران و به خصوص جامعه خدوم و شریف دامپزشکی کشور که فارغ از رنگ‌ها و نگاه‌ها در حال خدمت به همه کشور هستند، لازم می‌دانم قبول مسئولیت جدید را به جناب آقای دکتر پزشکیان که شخص مسلط و آشنا به ارتقاء نظام سلامت و بهداشت کشور می باشند تبریک عرض نموده و امیدوارم با اتکال به خداوند کریم و اهل بیت (ع) و با بهره‌گیری از رهنمودها و اوامر مقام عظمای ولایت و با پشتوانه اعتماد مردمی اوراق زرین دیگری بر تارک مبارک انقلاب اسلامی اضافه نمایند.

قدر مسلم سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با توجه به نقش ارزنده و موثر در بهداشت و سلامت عمومی جامعه، آماده همکاری همه جانبه در راستای تحقق وظایف خطیر تأمین امنیت و ایمنی غذایی و ارتقاء حوزه دامپزشکی کشور می باشد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
1
1
اقدامات خوب و شایسته تقدیری از سوی سازمان در حال انجام است
امیدوارم این مسیر با درخشش بیشتر و پیگیری باقی مطالبات قشر زحمتکش دامپزشکی ادامه داشته باشد تا شاهد افزایش انگیزه همکاران گردد
نظر شما
ادامه