کد خبر: ۷۹۳۱۶
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
در نامه‌ای به رئیس سازمان دامپزشکی کشور مطرح شد:
«احمد شاد» در بخشی از این نامه نوشت: این تشکل و شرکت‌های وارد کننده هیچگونه تکلیف قانونی و تعهدی برای تأمین مالی اعزام و استقرار ناظرین بهداشتی برای انجام نظارت‌های حاکمیتی آن سازمان ندارند ...

حکیم مهر: دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی گفت: تعیین مهلت یک ماه برای استقرار دامپزشک در کشورهای مبدای واردات گوشت قرمز کافی نیست؛ اعمال مقررات جدید اختلال جدی در روند واردات و تأمین گوشت مورد نیاز کشور ایجاد می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر مجتبی نوروزی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور مصوبه هیئت وزیران با موضوع استقرار ناظرین بهداشتی در کشتارگاه‌های خارج از کشور را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است: برای تسریع در ترخیص بهداشتی محموله ها از تاریخ ابلاغ این نامه حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به استقرار ناظرین بهداشتی به منظور نظارت بر فرآیند انجام عملیات کشتارگاهی در کلیه کشتارگاه های خارج از کشور طرف قرارداد اقدام نمایند.

«احمد شاد» دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی با ارسال نامه ای به مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی در واکنش به ابلاغیه وی درباره اعزام دوباره ناظران بهداشتی به کشور های مبدا واردات واکنش نشان داد و اعمال آن را ظرف مدت یک ماه ممکن ندانست و اعلام کرد:«مهلت یک ماهه اشاره شده در دستورالعمل آن سازمان برای محموله‌هایی که طی یک ماه آینده به مبادی ورودی کشور خواهند رسید و در واقع بین چهار تا شش ماه قبل تولید شده‌اند قابل اجرا نیست.» مشروح این نامه به شرح زیر است.

بازگشت به نامه شماره 403/10/25426 تاریخ 1403/3/26 آن سازمان درباره استقرار ناظرین بهداشتی در کشتارگاه‌های خارج از کشور نقطه نظرات انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی به شرح زیر برای استحضار تقدیم می گردد:

1- محموله های وارداتی از حوزه کشورهای آمریکای جنوبی و استرالیا از حدود دو تا چهار ماه پس از تولید به بندر جبل علی رسیده و در بعضی اوقات با تأخیر بیش از دو ماه به بنادر ایران حمل می‌شود که مهلت یک ماهه اشاره شده در دستورالعمل آن سازمان برای محموله‌هایی که طی یک ماه آینده به مبادی ورودی کشور خواهند رسید و در واقع بین چهار تا شش ماه قبل تولید شده‌اند قابل اجرا نبوده و اعمال این مقررات اختلال جدی در روند واردات و تأمین گوشت مورد نیاز کشور ایجاد و زیان مضاعفی بابت تحمیل هزینه دموراژ برای واردکنندگان به دنبال خواهد داشت که در این صورت این انجمن و شرکت‌های عضو حق پیگیری حقوقی و قضایی در این خصوص را برای خود محفوظ می‌دانند.

2- با استقرار ناظرین بهداشتی در کشورهایی نظیر هندوستان شاهد افزایش 12 تا 15 درصدی قیمت خرید برای واردکنندگان هستیم که امکان اعمال این افزایش در سقف خریدهای ارزی تخصیص یافته به وارد کنندگان و یا قیمت‌های فروش ریالی اعلامی از سوی وزارت جهاد کشاورزی وجود نداشته و ادامه این روند موجب هدررفت منابع ارزی کشور و زیان واردکنندگان را به دنبال خواهد داشت.

3- دستورالعمل صادره از سوی جنابعالی با بخشنامه ی آقای دکتر مخبر سرپرست محترم ریاست جمهوری به شماره 43768 تاریخ 1403/03/12 که هرگونه اعمال آیین نامه جدید و تغییرات در رویه های اداری و سازمانی تا زمان استقرار دولت چهاردهم را ممنوع نموده، مخالفت جدی دارد.

4- به استناد ماده 3 قانون بهبود محیط کسب و کار دستگاه‌های اجرایی مکلفند هنگام تدوین یا اصلاح مقررات بخشنامه‌ها و رویه‌های اجرایی نظر تشکل‌های اقتصادی ذیربط را استعلام و مورد توجه قرار دهند و این تشکل به عنوان یک ذی نفع اقتصادی در حال حاضر با توجه به تعهدات واردکنندگان در رعایت قراردادهای تجاری مبادله شده با طرف خارجی موافق با نامه ابلاغی آن سازمان در تغییر بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برای واردات گوشت قرمز نیست.

5- با توجه به اصلاحیه الحاقی تبصره 2 ماده 7 آیین نامه اجرایی و بند ز ماده 3 و مواد 7 و 8 و 9 قانون سازمان دامپزشکی کشور طی مصوبه هیئت محترم وزیران به شماره 182803 ت 62130 هـ به تاریخ 1402/10/06 سازمان مجاز است از طریق استقرار ناظرین مقیم با اولویت افراد بومی همان کشور بر اجرای مفاد تفاهم نامه‌های بهداشتی فوق الذکر نظارت نموده و در صورت ضرورت، نمونه برداریهای موضوع ماده 9 این آیین نامه را در مبدأ انجام داده و پس از بازرسی ترخیص «نماید با عنایت به اینکه سازمان دامپزشکی کشور قبلاً با طی مراحل تخصصی و قانونی با کشورهای صادر کننده گوشت برزیل ،استرالیا، کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ... پروتکل بهداشتی به صورت رسمی مبادله و اجرایی کرده است بنا بر این آن سازمان نمی‌تواند به طور یک طرفه پروتکلهای تخصصی را تغییر دهد و هرگونه تغییر یا اصلاح باید با اطلاع و موافقت کتبی طرف خارجی صورت پذیرد و مکاتبات این چنینی با شرکت‌های وارد کننده ایرانی واجد اعتبار نخواهد بود و ضمانت اجرایی ندارد.

6- به استناد ماده 8 آیین نامه اجرایی ماده 3 و مواد 7 و 8 و 9 قانون سازمان دامپزشکی کشور سازمان موظف است هر ساله ضوابط، شرایط و شیوه نامه‌های مورد نیاز برای ورود و صدور اقلام موضوع مواد 6 و 7 را به روزرسانی و اعلام نماید» و این تشکل آمادگی خود را برای ارایه نقطه نظرات در راستای بررسی و به روزرسانی شیوه نامه و دستورالعمل‌های مورد نیاز در قالب معرفی یک تیم تخصصی بر مبنای اسناد ملی و بین‌المللی اعلام می‌نماید.

7- این تشکل و شرکت‌های وارد کننده هیچگونه تکلیف قانونی و تعهدی برای تأمین مالی اعزام و استقرار ناظرین بهداشتی برای انجام نظارت‌های حاکمیتی آن سازمان ندارند.

مشکلات اعزام ناظران بهداشتی به کشور های مبدا واردات

احمد شاد دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: با توجه به اینکه در گذشته برای واردات گوشت قرمز از کشورهای مبدا واردات پروتکل امضا شده است تا بدون اعزام دامپزشک ناظر، ضوابط بهداشتی ما در کشور مبدا رعایت شود، برای اعزام دوباره نظاران بهداشتی به آن کشورها نیازمند به امضا پروتکل یا مکاتبات جدیدی میان وزرای کشاورزی دو کشور و لغو پروتکل قبلی هستیم.

وی افزود: از طرفی باید توجه داشت که شرکت‌های وارد کننده ایرانی به تنهایی امکان اعزام ناظر دامپزشک به این کشورها را ندارند، زیرا نمی‌توانند روادید لازم برای ناظران اخذ کنند.

دبیر انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی ادامه داد: درخواست ما این است ناظران بهداشتی در کشورهای مبدا واردات به صورت ممیزی اعزام شوند و بر نحوه اجرای پروتکل های موجود نظارت کنند.

وی تصریح کرد: برای ما مهلت یک ماهه ای در نظر گرفته شده است و تا این مدت امکان ترخیص محموله های گوشت وارداتی طبق روال قبلی وجود دارد اما بعد از این مدت از ورود آنها به کشور جلوگیری به عمل آید.

شاد گفت: دامپزشکی به شرکت های وارد کننده اعلام کرده که خود آنها اقدام به استقرار ناظران دامپزشکی‌ها در کشورهای مبدا واردات کنند که شرکت‌ها این امکان را ندارند.

 

 

انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
0
10
باسلام لطفا جوابیه سازمان رو نیز درج نمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
در اخبار سر تیتر سایت جوابیه ریاست سازمان آمده که البته چیزی به بیان عامیانه،چشم عباس آقا می باشد.مزید اطلاع سازمان دامپزشکی وزارت بهداشت نیست.
نیما بهرامی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
4
24
سازمانی که زورش به یه انجمن نرسه، یا بی توان و ناکارآمده، یا اینکه نمیخواد زورش برسه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
2
48
باید هم‌ مخالف باشند. اونوقت گوشت دام پیر و مریض را نمی‌توانند با قیمت مفت از کشتارگاه بخرند و با قیمت گوشت درجه یک به ملت ایران بفروشند.
بدبخت مردمی که جیب شما دلالان گوشت مهمتر از سلامتی آنهاست.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
1
35
فقط اون قسمتی که گفته باعث افزایش ۱۲ تا ۱۵ درصدی قیمت خرید گوشت میشه رو چطوری میشه هضمش کرد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
4
33
این مدیر انجمن وارد کننده ها را باید دستگاه نظارتی و امنیتی بازخواست کنند تا درس عبرتی شود که با امنیت غذایی این مردم ولایی و شهید پرور بازی ننماید... ... وقتی منافع یک عده ای رو با مخالفت حضور ناظرین بهداشتی تامین می نماید... و به این مملکت گو‌شتهای بی کفیت بدون حضور ناظر بهداشتی وارد می نمایند... سازمان می بایست جواب دندان شکن به این مرد و ........ ایشان دهد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
وقتی که پانزده سال آزگار حقوق مادی و معنوی 8000 نفر مسئول فنی بهداشتی توسط کارفرمایان و همفکران آقای شاد پایمال می شد نه تنها صدا از سازمان و امثال جنابعالی در نیامد که هیچ بلکه پاس گل هم برای ایشان می فرستادید باید فکر امروز را میکردید که این آسیاب به نوبت است پس بسان کودکان خردسال به اتاق خود بروید و رو به دیوار کردار بد خود را مرور کنید.
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
1
25
متن این نامه حاوی چند فقره اعتراف از طرف آقای شاد مبنی بر به خطر افتادن درآمدهای شان متعاقب اعمال قوانین و مقررات بهداشتی و قرنطینه ای دامپزشکی می باشد.
این نامه باید مورد توجه جدی تصمیم گیران کشور بویژه نهادهای امنیتی قرار گیرد و در کنار اسناد نظارتی و نمونه برداری های انجام یافته واردات از سال ۹۸ تا کنون ، موجبات اطمینان خاطر تک تک مردم مصرف کننده ایران را فراهم آورد.
طی این ۵ سال واقعا تامین گوشت سالم وارداتی برای مردم ایران به یک رویا تبدیل شده است. بامید رفع این معضل و آرزوی توفیق برای مسولین اقدام کننده.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
1
31
ببینین به چه روزی افتادیم که ایشون هم برا سازمان شاخ و شونه میکشه!خدا باعث و بانی این وضعیت را که عنوان( دانشمند فرزانه) را یدک می کشید چیکارش کنه.شما برا گوشت استحصالی در داخل کشتارگاه های کشور خودتون ناظر دولتی مستقر می کنین اونوقت می خواین از اونور دنیا گوشت بیارین اونم با یه ممیزی؟! مگه میشه؟!ایشون لطفا مستندات افزایش ۱۲ تا ۱۵درصدی با اعزام ناظر را لطف کنن توضیح بدن.از این واضحتر نمیشه گفت که اعزام ناظر مخالف منافع ما هست و ما نمی تونیم هر کاری دلمون خواست بکنیم و هر گوشت بی کیفیتی را وارد کنیم.پیشینه کاری ایشون و امثال ایشون حتما باید توسط نهاد های نظارتی بررسی بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
1
15
اینجور آدما سلامت مردم فدای منافع خودشون میکنن.
از وقتی که شنیدم دامپزشکها برای نظارت خارج کشور نمیرن دیگه گوشت وارداتی نخریدم چون بهشون اطمینان ندارم . هرکسی هم که می‌پرسه میگم نخرن.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
1
11
البته به بهانه ی پاسخ به نامه سازمان حضرات انجمن صنفی بسیار زمان مناسبی برای جوسازی انتخاب کردند، تا بلکه به خیال خود راهی برای وقفه و اخلال در وظایف نظارتی سازمان و مسیر درستی که در حال انجام هست، ایجاد نمایند
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
8
این ........... چی می‌داند تولید داخل نابود شده .......................
دامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
7
وارد کننده های گوشت یک ابر مافیا هستند کسی حریفشان نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
ابر ........ هستند
اما ان شاالله شاخشان می شکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
1
8
خیلی از همکاران آماده ی سفر خارج شده بودند. عجب ضد حالی خوردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
همکارا هم در خارج از کشور حضور دارند هم در حال اعزام هستند تا بسوزد چشم حسودان
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
2
9
اعزام ناظر بهداشتی باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.این صنف فقط ...... است و دنبال سودهای سرشار بدون نظارت است تا دستش رو نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
1
11
روز به روز شکم این وارد کننده ها گنده تر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
4
باعث نابودی تولید داخل شده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
3
8
عملکرد و عکس العمل جناب آقای دکتر نوروزی واقعا ستودنی است. به نوبه خودم تشکر و قدردانی ویژه دارم از ایشون.شما مقایسه کنید با عملکرد ............ که واقعا مایه ننگ و آبروریزی سازمان در این خصوص بود.پر واضح است روسای قبلی چقدر به این اتحادیه رو دادن که جسارت نوشتن همچین نامه ای را به خودشان می دهند.واقعا باید یک تیمی حقوقی زبده پیگیر ادعا ها و موارد مطرح شده در این نامه باشند که بیشتر به اتهام زنی شبیه است تا یک درخواست معمولی.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
5
یه چیز بگم حال کنید همین سازمان و سیستم در این دولت اعزام ناظر شرعی را ضروری کرده بود اما لزومی به اعزام دامپزشک نمیدید بعد چند مورد ارسال محموله بی کیفیت و فاسد تازه یادشون افتاده دامپزشک هم لازمه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
4
این قدر خوردند ...... شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
4
اونایی که ارز 28500 تومانی رو دریافت میکنن معتقدن حضور ناظر بهداشتی اتلاف منابع هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
1
6
بعنوان فردی معمولی از مردم کشورم،نه بعنوان کارشناس اداره دامپزشکی،برای گوشت وارداتی تضمین بهداشتی میخوام.میخام وقتی گوشت تنظیم بازار برای خانواده میخرم و برای بچه هام خانواده ام گوشتی که میبرم خونه ام خیالم راحت باشه ،سالم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
فرد به ظاهر معمولی،الان از بابت تولیدات داخلی خیالت راحته؟!بهت تضمین سلامت میدن؟!!
القاصی المهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
نگران نباش .فردا میارن درب منزل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
سبد غذایی چه تولید داخل باشه و چه خارج فرقی نمیکنه،باید سالم باشه .داخل که سازمان نظارت میکنه، مشکل نظارت وارداتی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
اینجانب بعنوان کارشناس دامپزشکی نه یک فرد معمول از مردم کشورم،توان خریدن گوشت تولید داخل ندارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
5
کیفیت گوشت وارداتی شخص ایشون رو میتونید از گوشتی که اسفند ماه سال گذشته تو ادارات دامپزشکی توزیع کردن دریابید ، بیش از بیست درصد چربی روی ران ، خوب محصولی که تو دامپزشکی توزیع بشه دیگه حساب کار مردم مشخصه و نسبت به قیمت بیرون همون موقع هم بیست درصد گرونتر برای کارکنان دامپزشکی حساب کردن معلومه چنین آدمی نظارت پذیر نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
6
چرا سازمان محموله‌های فاسد رو پس نفرستاد؟؟
محصولات صادراتی تازه و خوب ما رو فقط به بهونه ارگانیک نبودن پس میفرستن
اونوقت گوشت فاسد رو تحویل گرفتین؟ ناظرین شرعی نباید توبیخ بشن؟
۴_۶ ماه قبل تولید شدن تازه قراره یک ماهه دیگه وارد بشن؟
اصلا نمیخام باید کی رو ببینیم؟
جبار
|
United States of America
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
6
یعنی نظارت بهداشتی و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشکه؟ اگه این طوری که آقای شاد(دبیر انجمن)میگه نظارت بر کشتارگاه‌های کشور، بهداشت عمومی، کشیک های وقت و ناوقت و....را هم بر دارید، نکنه امثال این دلال‌ها سودشون کم بشه اگر جواب قاطع به نامه این انجمن داده نشه کل بهداشت عمومی سازمان و دستورالعمل های دامپزشکی زیر سواله. نظارت بهداشتی بر کشتارکشتارگاه‌های که برای ملت عزیز ایران کشتار میکنند لازم و ضروريست تا گوشت سالم به دست مصرف کننده برسد.
پاسخ ها
القاصی المهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
نظارت بهداشتی مد نظر شما چیزی بین کشک و دوغ است.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
0
2
انجمن وارد کنندگان فقط به فکر جیب خودشان هستند و اصلا بهداشت مردم برایشان ذره‌ای مهم نیست لذا تا می‌توانند کارشکنی می‌کنند کاملا مشخص است که صحبت ایشان از روی منفعت طلبی است
همکار
|
Germany
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
5
اعزام ناظرین بهداشتی برای واردکنندگان نه تنها هزینه بر نبوده بلکه همش سود و منفعته،چرا؟
واردکننده در زمان تحویل اسناد هزینه به بانک برای دریافت ارز ،علاوه بر هزینه خرید گوشت،هزینه های مربوط به بلیط ،هتل،غذا و ماموریت دامپزشکان را هم به بانک ارائه و دریافت می‌کند.
بر چه مبنایی؟
بر مبنای مصوبه هیات وزیران،که این مصوبه بیان داشته هزینه مصوب برای هر روز هتل،غذا و ماموریت برای مدیران و روسای ادارات در هر روز ۲۹۵ یورو و برای کارکنان و کارشناسان۲۲۰ یورو
اونهم بر مبنای ارز نیمایی و یورو حدود ۳۰ هزار تومانی و دلار ۲۸۵۰۰ تومانی،یعنی مابه التفاوت ارز دریافتی و فروش آن در بازار آزاد برای اعزام هر کارشناس اعزامی بیش از ۷۰۰ میلیون تومان است.
البته این در حالیست که واردکنندگان عزیز اغلب این هزینه ها را بر کشتارگاههای کشور مبدا واردات تحمیل می‌کنند و خود عملا هیچ هزینه ای متقبل نمیشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
0
4
انجمن میخواد دولت جدید مستقر بشه که بلکه دولت جدید هم اعلا م کنند کلیه مصوبات اخیر یکماهه از بیخ باطله. بلکه گشایش ایجاد بشه براشون. و تا بیاد سازمان بجنبه دستور اخیرش، لابلای تصمیمات سیاسی گم بشه
پیرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
0
2
امیدواریم حکیم مهر و همکاران عزیز در صورتی که دولت جدید رویه ای خلاف با این بخشنامه در پیش گرفت به سرعت و شدت مقاومت کرده و به راحتی عرصه را خالی نکنند.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
0
5
این آقای شادسال ۹۶ به اتفاق معاون بهداشتی وقت در زمان دکتر رفیعی پور اومدن برزیل و علی رغم دیدن و تحویل مستندات به ایشان و سایر کارشناسان که اتفاقا اعزام ناظر به آشتی بر عکس گفته های ایشان هیچ تاثیری در قیمت نهایی گوشت نداره و اتفاقا کیفیت محموله های صادراتی به ایران خیلی هم بالا میاره در برگشت اومدن و کلیه اعزام ها را لغو کردن و ادامه این روند غلط در زمان دکتر ماکنعلی این شد که نتیجه اش را همه دیدن و ورود محموله های بی کیفیت و مورد ار که حتی کمیسیون امنیت ملی مجلس هم به این موضوع ورود کرد و تایید کرد تا اینکه دوباره اعزام ها از سر گرفته بشه
نظر شما
ادامه