کد خبر: ۷۹۳۲۴

حکیم مهر: کشف پنج تن و ۱۰۰ کیلوگرم خوراک دام قاچاق محصول هندوستان در میامی و انهدام باند سرقت از خانه‌های مردم سمنان و مشهد در یکی از محورهای مواصلاتی سمنان از جمله دستاوردهای پلیس در تامین امنیت جامعه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، قاچاق با ضایع کردن منابع ملی و حرکت بر خلاف حمایت از تولید داخلی، پدیده‌ای به مثابه یک سم مهلک و کشنده برای تحقق شعار امسال در مسیر ایجاد شرایط به سوی جهش تولید است و از طرفی دیگر سرقت نیز یکی از معضلات مهم جامعه به شمار می‌رود که تاثیر منفی زیادی بر روان جامعه دارد و پلیس سمنان در راستای تامین امنیت اقتصادی و روانی جامعه به صورت شبانه‌روزی پای کار است و در جدیدترین گزارش موفق به کشف بیش از پنج تن خوراک دام قاچاق و دستگیری سارق خانه‌های مردم در سمنان و مشهد در کمتر از ۴۸ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی میامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پنج تن و ۱۰۰ کیلوگرم خوراک دام خارجی قاچاق محصول کشور هندوستان به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

«سرهنگ حسین عجم» افزود: ماموران کلانتری ۱۱ میامی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و بازرسی، در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت که در محور تردد داشت، مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه افزود: پس از بررسی ماموران مشخص شد خودروی حامل بار خوراک دام به وزن پنج تن و ۱۰۰ کیلوگرم محصول کشور هندوستان بود که طبق اظهارات راننده این محموله از استان البرز به مقصد شرق کشور بارگیری شد و مالک آن فرد دیگری بود.

فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه محموله کامیونت فاقد مدارک لازم گمرکی و قانونی بود، اضافه کرد: خودرو به دلیل نداشتن مدارک لازم توقیف و راننده آن پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضا معرفی شد.

 

نظر شما
ادامه