کد خبر: ۷۹۳۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: اطلاعات محموله دام های سرقتی از طریق سامانه های دامپزشکی در شهرستان مشهد کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی مشهد، «دکتر  محمد سیاح» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در توضیح این خبر گفت: پس از مشکوک بودن رفتار عده ای که قصد فروش گوسفند در بازار دام شهرستان مشهد را داشتند، مراتب به نیروی انتظامی گزارش گردیده و با توجه به اینکه دام مورد نظر دارای شماره پلاک بود، از طریق مراجعه به سامانه های دامپزشکی بویژه قرنطینه و تریس دامپزشکی، مشخص گردید که شماره پلاک دام مورد نظر در گواهی بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی از مبدا یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی به مجتمع صنعتی گوشت مشهد با ذکر مشخصات مالک و راننده خودرو ثبت گردیده است، که پس از تماس با آن ها مشخص گردید محموله فوق مورد دستبرد قرار گرفته و تعداد 12 راس گوسفند سرقت شده است.

سیاح، افزود: اطلاعات کامل محموله شامل صاحب کالا، شماره پلاک ها، مبدا، مقصد و... ارائه و منضم به پرونده فوق در پاسگاه نیروی انتظامی در حال پیگیری می باشد.

وی خاطر نشان کرد: گواهی بهداشتی - قرنطینه ای حمل با رعایت تمامی ضوابط و مقررات بهداشتی - قرنطینه ای دامپزشکی، حاوی کلیه اطلاعات دام، مالک در مبدا، گیرنده در مقصد، هدف از انتقال و... بصورت شبانه روزی توسط کارشناسان  و مسئولین فنی بهداشتی صادر گردیده که ضرورتا بایستی محموله ها در سامانه قرنطینه مقصد، تایید تخلیه و تعیین تکلیف گردند.

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد در پایان ابراز داشت: از ابتدای سال جاری بالغ بر 32 هزار گواهی بهداشتی حمل دام و فرآورده های خام دامی از مبدا شهرستان مشهد به مقاصد در داخل و خارج استان و همچنین به منظور صادرات صادر و تعداد قریب به 50 هزار گواهی بهداشتی برای محموله های ورودی به شهرستان، از مبدا داخل و خارج استان صادر گردیده که در این شهرستان تعیین تکلیف می گردند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
2
1
کار سامانه تریس و جی آی اس گذاری نیست بابا جو ندید تو رو خدا
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
0
2
پس لطفا اینجا یکی بگه کار چیه یا کیه ؟ اگر کسی نمیدونه پس لطفا الکی کامنت نزارین .
نظر شما
ادامه