کد خبر: ۷۹۴۵۷

حکیم مهر: سومین جلسه کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با حضور «دکتر رضا اسدی» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزارگردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر رضا اسدی» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی این سازمان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد سومین جلسه کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با حضور تمامی اعضاء کمیته در محل سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید .

دکتر اسدی گفت: در این جلسه دو طرح پژوهشی در زمینه بیماریهای زئونوز و همچنین دام های عشایر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت با اخذ نظرات تمام اعضاء کمیته، تصمیمات نهایی اتخاذ و به شورای عالی تحقیقات و پژوهش ارسال گردید.

وی افزود: کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان دامپزشکی کشور آمادگی لازم برای دریافت و بررسی طرح های پژوهشی و تحقیقاتی مرتبط را دارا می باشد و طرح های پیشنهادی علاوه بر ارائه و دفاع توسط پیشنهاد دهنده در یک فضای علمی و تخصصی مورد بررسی قرار می گیرند .

دکتر رضا اسدی در ادامه گفت: سیاست اجرایی کمیته تحقیقات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی، استفاده از ظرفیت های علمی و تجربی صاحب نظران کشور و ارائه طرح های مفید و کاربردی برای شورای عالی تحقیقات و اتخاذ راهکارهای مناسب برای ارتقاء وضعیت موجود و کنترل و مدیریت چالش های آینده است.

 

 

نظر شما
ادامه