کد خبر: ۷۹۵۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: در راستای سفر شهرستانی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران به شهرستان بابل، طی بازدیدی از یکی از آزمایشگاه‌های همکار این شهرستان مشکلات این حوزه بررسی و پیگیری شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به لزوم ارائه آموزش‌های لازم به بهره‌برداران گفت: آزمایشگاه همکار به دلیل نوع ارتباطی که با بهره‌برداران دارد می‌تواند در راستای ارتقاء پرورش و کاهش بیماری‌ها به این اداره کل کمک نماید.

«دکتر آقاپور کاظمی» ارتباط مستقیم بدون واسطه آزمایشگاه با بهره‌برداران را بستر مناسبی دانست تا با تشریح روش‌های جدید پرورش و آشنایی بهره‌برداران با معایب روش‌های موجود به سمت پرورش صنعتی و جهش تولید حرکت کرد.

وی همچنین مستندسازی و رصد و پیگیری تکنیکال از کلینیک‌ها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در بحث مطالعه بیماری‌ها و بررسی آن این مستندات می‌تواند به اداره کل دامپزشکی کمک زیادی کند.

شایان ذکر است در راستای پیگیری مشکلات و امورات آزمایشگاه جهت اخذ مجوز آزمایشگاه همکار در زمینه های مختلف طی پیگیری تلفنی مدیرکل دامپزشکی مازندران با سازمان دامپزشکی کشور مرتفع و دستور صدور مجوز و پیگیری آن توسط اداره کل صادر گردید.

 

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
0
3
چرا در این نوع بازدیدها، مسئول اداره تشخیص و درمان همراه نیست؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
0
1
از کی تا حالا باید ازمایشگاه در امر پرورش دخالت کند.
کاملا اشتباه و خلاف است
نظر شما
ادامه