کد خبر: ۷۹۵۴۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان مازندران در دیدار با کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان بابل در اتاق رئیس این اداره برگزار شد، در خصوص تامین نیروی انسانی گفت: با توجه به کمبود شدید نیروی انسانی در استان و خالی بودن حدود 50 درصد از چارت اداری، مسئله جذب نیرو یکی از اولویت های این اداره کل است که از طریق دستگاه های مربوطه از جمله سازمان دامپزشکی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در حال پیگیری رایزنی هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، «دکتر حمزه آقاپور کاظمی» با اشاره به تامین تجهیزات سخت افزاری در شهرستان ها گفت: با توجه به جذب اعتبارات بسیار خوبی که در سال گذشته صورت گرفت تجهیزات مناسبی برای اداره کل و شهرستان ها تامین شد که این موضوع در سال جاری نیز حتما اجرا خواهد شد.

مدیر کل دامپزشکی ضمن تقدیر از کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان بابل که با دغدغه مندی و دلسوزی پیگیر مطالبات مردمی هستند گفت: این اداره در بحث رسیدگی به مناطق محروم و مبارزه با بیماری های دامی در مناطق بالادست و کم برخوردار بسیار خوب عملکرده لذا باید با همدلی و همراهی در راه خدمت به مردم ثابت قدم و پیشرو باشیم.

حمزه آقاپور کاظمی با تاکید بر توجه و لزوم اجرای دوره های آموزشی کارکنان گفت: با توجه به اینکه گزارشات و صورتجلسات برای کارشناسان ممکن است تبعات قانونی را در پی داشته باشد و دستورالعمل‌ها و سامانه به روز رسانی شده اند باید با جدیت در این دوره های آموزشی شرکت کرد.

وی با تاکید بر تعامل و همکاری مناسب اداره های دامپزشکی در شهرستان با بخش های خصوصی گفت: در حوزه بیماری های دامی از ظرفیت های مراکز مایه کوبی و درمانی استفاده شود و با عقد قراردادهای طرح توسعه پوشش واکسیناسیون افزایش یابد.

آقاپور کاظمی ادامه داد: توقع داریم در همه حوزه ها مستند سازی و مکاتبات به صورت کامل و با دقت صورت گیرد و فرم های مورد نظر سازمان دامپزشکی در اسرع وقت تکمیل و به اداره کل ارسال گردد؛ همچنین در بخش گزارش نویسی و صورتجلسات اصول فنی و حقوقی رعایت گردد.

 

 

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
1
7
مرتبا و دائم گفته میشه کمبود شدید نیرو،اما در عمل هیچ اقدامی در جهت جذب نیرو صورت نمیگیرد،چندین سال است در ازمونهای استخدامی نامی از سازمان دامپزشکی نیست،در ازمون امسال هم اسمی از دامپزشکی نیست،اگر کمبود شدید نیرو وجود دارد چرا اقدامی جهت جذب نیرو صورت نمیگیرد،چرا جزو اولویت‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی نمیباشد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
1
5
درود . معظل کمبود نیرو در اکثر استان‌ها وجود داره ‌. واقعا باید مسئولین استانی چاره ای بيانديشند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
6
1
چارت رو کم کنید و دولت را چابک. چون خیلی از وظایف اداره، به بخش خصوصی واگذار شده. با همین مقدار نیرو، نظارت ها رو بیشتر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
یه روز بیا شهرستان خودت می بینی
نظارت مراکز عرضه، داروخانه ها، نمونه گیری مرغ اجداد و گزارش دهی روزانه،چک کردن نامه های اداری، جواب مراجعان
بعدش می بینی با دکترای تخصصی اندازه بلانسبت چهار تا چابک رونده کار کردی و بعدش هم حقوقت اندازه اداره کار هم نیست. هم نگهبانی هم نطافتچی و هم رئیس اداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
1
1
در حال حاضر ادارات کل استانها تنها به نیروهای عملیاتی و میدانی نیاز دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
0
2
نیروهای اداره شهرستان ما تقریبا یک چهارم شده و شش هفت تا سامانه و کلی مسئولیت جدید اضافه شده
نظر شما
ادامه