کد خبر: ۷۹۵۵۰
در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته:
«دکتر رضا مومنی» گفت: وجود نمایشگاه و برگزاری چنین رویدادهایی در مسیر ارتقای همکاران در صنف بسیار تاثیرگذار است و ضمن آشنایی با متدهای جدید، می‌توانند روش‌هایی را به کار گیرند که باعث ارتقای آنان شود ...

حکیم مهر: رئیس شورای نظام دامپزشکی استان سمنان ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته که با شعار خوراک دام، محور توسعه پایدار برگزار شد، گفت: «وجود نمایشگاه و برگزاری چنین رویدادهایی در مسیر ارتقای همکاران در صنف، بسیار تاثیرگذار است. کمااینکه آشنایی همکاران در بخش خصوصی و حوزه‌هایی که می‌توانند کار فیلد انجام دهند، با جدیدترین تکنولوژی‌ها، بسیار راهگشاست.»

«دکتر رضا مومنی» ادامه داد: «زمانی که همکاران وارد نمایشگاه شده و با متدهای جدید آشنا می‌شوند، می‌توانند روش‌هایی را به کار گیرند که باعث ارتقای آنان شود.»

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن روند کلی برگزاری نمایشگاه، تصریح کرد: «نمایشگاه نقطه ضعف خاصی نداشت، فقط زمان برگزاری آن خیلی مناسب نبود. به هر حال انتخاب روزهای گرم سال و آغازین هفته بدون تداخل با تعطیلی آخر هفته، قطعا در حجم استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه، مخصوصا دوستانی که از شهرستان‌های دورتر می‌آیند، تاثیر منفی خواهد گذاشت.»

 

نظر شما
ادامه