کد خبر: ۷۹۶۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوه گفت: با توجه به ظرفیت بالای دام و طیور و حیوانات خانگی در شهر ساوه، با کمبود درمانگاه و مراکز درمانی روبرو هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ساوه، «دکتر مهدی کلانتر قریشی هرندی» در تشریح این خبر گفت: با توجه به امر تامین سلامت دام و طیور و رفاه دامداران و بهره برداران این بخش و افزایش حیوانات خانگی در شهرها وجود مراکز تخصصی درمانی و خدمات رسان در این حوزه بیشتر از قبل مهم و ضروری می باشد.

وی با بیان اینکه سه درمانگاه و مرکز مایه کوبی وابسته، یک بیمارستان و پنج داروخانه دامپزشکی در شهرستان ساوه فعالیت دارند، گفت: این شهرستان با توجه به وجود جمعیت زیاد دام، طیور و حیوانات خانگی از پتانسیل بالایی برای امور درمانی دامپزشکی برخوردار می باشد، به طوری که افزایش مراکز درمانی و درمانگاه در این شهرستان امر ضروری و لازم است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ساوه با توجه به‌ کمبود مراکز درمانی و عدم توازن با تعداد داروخانه‌های موجود در شهر ساوه بیان کرد: از تمام علاقمندان و فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی دعوت می شود تا نسبت به احداث مراکز درمانی در این شهر اقدام کنند و دامپزشکی این شهرستان آماده هر گونه همکاری لازم با این بزرگواران می باشد.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
1
8
اینجا متاسفانه غیربومی ها اذیت می کنند بخاطر همین هیچ کس نمیاد و اگر بیاد نمی مونه و پیشنهاد میکنم نیاید
دکتر ساوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
4
2
اینجا تعداد محدودی بومی هستند و اکثریت غیر بومی ها دارن کار میکنند و اگر بد بود ۴۰ نفر دامپزشک بومی و غیر بومی کنار هم اینجا کار نمیکردند.
نظر شما
ادامه