کد خبر: ۷۹۶۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: طی بازدیدهای مستمر کارشناسان و بازرسان اداره کل و شبکه های دامپزشکی استان از مراکز پخش استانی، داروخانه ها و مراکز مایه کوبی از ابتدای سال 1402 تا کنون  بیش از  60 قلم دارو و واکسن تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز از جمله آنتی بیوتیک ها، هورمون های دامی، ویتامین ها، مکمل ها به ارزش ریالی  950 میلیون ریال جمع آوری، ضبط و  با حضور نمایندگان مراجع ذیصلاح همچون سازمان بازرسی، شهرداری، اداره امور اقتصاد و دارایی، محیط زیست و... معدوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر فاطمه صباغ زاده» با بیان این نکته که نظارت بر عملکرد شرکت‌های پخش دارو و واکسن و همچنین داروخانه‌های سطح استان به صورت مستمر اعمال می‌شود تصریح نمود: کارشناسان دارو و درمان اداره کل و شبکه های دامپزشکی استان در طی سال از تمامی داروخانه های دامپزشکی استان بازدید بعمل آورده و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی در پایان افزود: دامداران و بهره وران پس از مراجعه به درمانگاه های دامپزشکی جهت تشخیص و درمان، داروهای مورد نیاز خود را فقط از مراکز و شبکه مجاز توزیع دارو که مورد تایید اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان می باشد تامین نمایند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
1
2
خب...؟
ذوالفقاری سیستان و بلوچستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
4
1
سلام خدمت سرکار خانم صباغ
مدیر لایق و شایسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
1
2
معدوم ستازی این مقدار دارو با توجه به سختگیری های محیط زیست واقعا پر زحمت است.
نظر شما
ادامه