کد خبر: ۷۹۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: در راستای انجام دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور و با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی، مواد اولیه و محصولات تولیدی در کارخانجات خوراک دام و طیور، تحت نظارت مستقیم کارشناسان شبکه دامپزشکی مشهد قرار دارند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی مشهد، «دکتر محمد سیاح» افزود: یک واحد کارگاه غیر مجاز تولید خوراک دام و طیور، با پیگیری های بازرسین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، پلمپ و مقدار 10 تن خوراک دام تولید شده توقیف و از ادامه فعالیت این کارگاه غیر مجاز جلوگیری بعمل آمد.

سیاح گفت: کلیه کارخانجات خوراک دام و طیور باید دارای پروانه بهداشتی بهره برداری از دامپزشکی باشند و با توجه به ضوابط و قوانین در جایگاهی خاص استقرار و با مسئول فنی بهداشتی واجد شرایط تحت نظارت دامپزشکی فعالیت نموده، لذا تولید هرگونه محصول فوق بدون پروانه بهداشتی تخلف محسوب می‌شود .

وی اظهار داشت: کارگاه مذکور علیرغم اخطارهای قبلی متاسفانه اقدامی جهت اخذ پروانه بهداشتی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی انجام نداده است لذا با اخذ حکم قضایی، واحد تا اطلاع ثانوی پلمپ گردید.

دکتر سیاح ادامه داد: با عنایت به اهمیت ترکیبات مورد استفاده در جیره غذایی دام و طیور و نقش آن در کیفیت گوشت و شیر دام، کارخانجات تولید خوراک دام ، طیور و آبزیان بایستی برای تولید محصولات بهداشتی ، ضوابط و مقررات دامپزشکی را رعایت نمایند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
0
1
این جور کار گاه ها باعث افزایش سر طانها در انسان خواهد بود و باید قوانین سختگیرانه برای وجود داشته باشد
نظر شما
ادامه