کد خبر: ۷۹۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رییس شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان از پلمپ دو واحد عرضه کننده گوشت قرمز به دلیل تخلفات بهداشتی کشتار غیر مجاز و جعل مهر و لیبل دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان، «دکتر رسول ایمانیان» رئیس شبکه گفت: در پی نظارت و بازرسی های مستمر از صنوف قصابی و مرغ فروشی های سطح شهرستان و پس از محرز شدن تخلف کشتار غیر مجاز دام، جعل مهر و لیبل دامپزشکی و توزیع گوشت در دو مورد از  واحدهای عرضه کننده گوشت قرمز، کارشناسان این شبکه با اخذ دستور قضایی این دو واحد متخلف را پلمپ نمودند.

دکتر ایمانیان در ادامه افزود: افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه از مخاطرات مصرف فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی موجب می شود مصرف کنندگان در هنگام خرید دقت بیشتری داشته باشند و سلامت و امنیت غذایی جامعه حفظ شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان در پایان افزود: شبکه دامپزشکی همواره آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص تخلفات بهداشتی بوده و توصیه می گردد شهروندان گوشت قرمز مورد نیاز خود را فقط از واحد های مجاز که قوانین بهداشتی دامپزشکی را رعایت می کنند تهیه نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترمامن پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
0
0
زنده باد دکتر هوا چادگان چشمه دریاچه چطوره؟
نظر شما
ادامه