کد خبر: ۷۹۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرج گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه انواع قرص و داروی غیرمجاز توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار تیمی از پلیس امنیت اقتصادی و دامپزشکی قرار گرفت.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان کرج، «دکتر فردین حسین زاده» افزود: در راستای اجرای طرح رصد و پایش توزیع داروهای دامپزشکی و طی بازدید به عمل آمده توسط تیم عملیاتی دامپزشکی و پلیس امنیت اقتصادی، از یک خودروی شخصی 11 قلم داروی دامی و طیور غیر مجاز و قاچاق کشف و ضبط گردید.

حسین زاده در این باره بیان کرد: انجام بازدیدهای مستمر از مراکز دامپزشکی از قبیل داروخانه دامی منجر به شناسایی تخلفات احتمالی و جلوگیری از فروش و عرضه داروهای قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته می شود.

 وی به دامداران توصیه کرد: از خرید و مصرف دارو و واکسن بدون تجویز دکتر دامپزشک خودداری کنند و هنگام خرید به تاریخ درج شده روی بسته بندی دارو و تاییدیه سازمان دامپزشکی دقت داشته باشند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
متاسفانه این تخلف دراستان های ........... و ........... هم وجودداره ولی اداره کل دامپزشکی باوجوداطلاع ازاین موضوع خودشان رابه کوچه علی چپ زدن،حتی ازاین افرادمتخلف درانجام طرح های واکسیناسیون دولتی هم استفاده میکنند.
نظر شما
ادامه