کد خبر: ۷۹۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: حدود 400 کیلوگرم گوشت مرغ و آلایش تاریخ منقضی از یک واحد نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی کشف و ضبط گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی سبزوار، «سید مهدی افتخارزاده» مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: پیرو گزارشات واصله مبنی بر نگهداری و عرضه گوشت و آلایش مرغ در زیرزمین یک کفاشی در سبزوار، پس از اعزام اکیپ نظارت بهداشتی به محل، 400 کیلوگرم گوشت مرغ تاریخ منقضی و آلایش مرغ و گوشت فاقد مشخصات کشف و ضبط گردید.

وی اظهار داشت: طی بازرسی های صورت گرفته مشخص گردید یک واحد صنفی عرضه فراورده های خام پروتئینی علاوه بر عرضه گوشت و مرغ در واحد صنفی خود از زیرزمین کفاشی مجاور هم برای نگهداری گوشت و آلایش مرغ استفاده می کرد، که بخشی از محموله ضبط شده فاقد مشخصات و مابقی تاریخ منقضی بود. پرونده فرد مذکور جهت پیگیری به مراجع قضایی ارجاع گردید.

دکتر افتخارزاده، با بیان اینکه حفظ و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه یکی از وظایف مهم و مورد توجه دامپزشکی است، خاطرنشان کرد: شبکه دامپزشکی سبزوار در راستای تامین بهداشت عمومی جامعه از تمام توان نظارتی خود استفاده کرده و با متخلفین بهداشتی مطابق قوانین و مقررات برخورد می گردد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
0
0
این همه گوشت فاسد تو زیرزمینا و واحدهای تجاری و مسکونی کشف شده واسه چیه؟! بالاخره از رنگ و بوش مشخصه کسی استفاده نمیکنه واسه چه کاریه؟
نظر شما
ادامه