کد خبر: ۷۹۸۳۷

حکیم مهر: «رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در پیامی روز کارمند را به تمامی کارمندان زحمت‌کش سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، متن پیام «دکتر حامد زارعی» به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حمد و ستایش خداوند باری تعالی را که توفیق خدمت به مردم شریف، کشاورزان و دامپروران عزیز و جامعه بزرگ دامپزشکی کشور عنایت فرمود که در این خدمت مقدس کارکنان محترم نقش بسزایی دارند. فرصت را مغتنم می‌شمارم تا از فعالیت‌های ارزشمند کارمندان محترم سازمان نظام دامپزشکی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم. قطعا تلاش بی‌وقفه این عزیزان بر کسی پوشیده نیست. صدور بیش از 80 هزار پروانه در سال گذشته با همت کارکنان زحمت‌کش سازمان در تمامی کشور، نمود ایثار و از خودگذشتگی کارمندان این سازمان است و تنها با همراهی و همدلی تک تک کارمندان محقق گردیده است.

اینجانب روز کارمند را به همه کارمندان خدوم و پرتلاش سازمان نظام دامپزشکی که حقیقتاً یاوران همیشگی و بی‌منت سازمان هستند صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای همه آنها مسئلت می‌نمایم. امید که در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) موفق و مؤید باشند.

دکتر حامد زارعی

رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران

  

نظر شما
ادامه