کد خبر: ۷۹۸۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
روابط عمومی موسسه رازی خبر داد:
این رتبه برای ارائه مقاله با عنوان «مطالعه مقایسه‌ای ایمنی‌زایی ادجوانت‌های ISA70VG, MF59 و نانو هیدروکسید آلومینیوم به همراه نانوسلنیوم در واکسن دوگانه نیوکاسل-آنفلوانزا» به وی تعلق گرفت ...

حکیم مهر: «مهدی رادمهری» محقق موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شعبه شمال شرق کشور برای ارائه مقاله با عنوان «مطالعه مقایسه‌ای ایمنی‌زایی ادجوانت‌ها در واکسن دوگانه نیوکاسل- آنفولانزا» موفق به کسب رتبه نخست چهارمین کنگره بین‌المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی تبریز شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی از مرند، چهارمین کنگره بین المللی فارماکولوژی و علوم دارویی دامپزشکی که به میزبانی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برگزار شد و موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی شعبه شمال شرق از حامیان اصلی این کنگره بود، با برگزاری مراسم اختتامیه پس از دو روز به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این کنگره با حضور علی آمقی رئیس شعبه مرند موسسه رازی، رئیس دانشکده‌ دامپزشکی و اساتید، دانشجویان، محققان و پژوهشگران دامپزشکی از دانشگاه‌های سطح کشور و چند کشور خارجی، از مهدی رادمهری کارشناس ارشد آزمایشگاه موسسه رازی در شعبه مرند برای ارائه مقاله با عنوان «مطالعه مقایسه ای ایمنی زایی ادجوانت های ISA70VG, MF59 و نانو هیدروکسید آلومینیوم به همراه نانو سلنیوم در واکسن دوگانه نیوکاسل-آنفلوانزا» تجلیل شد و رتبه اول کنگره فارماکولوژی و علوم دارویی به وی تعلق گرفت.

گفتنی است، اولین و دومین دوره این کنگره، به ترتیب مهرماه 1378 و آذر ماه 1390 در تهران و سومین دوره آن خردادماه 1395 در شهرکرد برگزار شد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
با سلام . حکیم مهر عزیز. شهر مرند در شمال غرب ایران است. در گزارش دوبار به شمال شرق اشاره شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
اشکالی ندارد ،حواس همه ملت ایران از جمله مسعولان عالی رتبه ، به سمت شرق ایران ، برادران عزیز تر از جان ،افغانی های طالبان اجداد نازنین است‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
1
2
دکتر آمقی مدیری حمایتگر و بافهم و باکلاس هستند که پشتیبانی فکری و روحی کارکنان خود هستند که در طی مدت معاونت ایشان در موسسه رازی شاهد بزرگمنشی ایشان بودیم که صد افسوس از همکاری ایشان محروم شدیم. به دلیل تجربه ایشان در تولید واکسن از زحمات کارشناسان و متخصصان اطلاع کافی و مناسب داشتند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
موفق باشید
نظر شما
ادامه