کد خبر: ۷۹۸۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: نشست هم‌اندیشی مدیرکل دامپزشکی استان کردستان و رئیس نظام دامپزشکی استان با نمایندگان بخش خصوصی دامپزشکی شهرستان‌های مریوان و سروآباد برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در نشستی که با حضور مدیرکل دامپزشکی استان کردستان، رئیس نظام دامپزشکی و جمعی از دامپزشکان، نمایندگان بخش خصوصی و مسئولین فنی بهداشتی شهرستان‌های مریوان و سروآباد برگزار شد، بر اهمیت رفع موانع و مشکلات مراکز دامپزشکی و افزایش کیفیت نظارت بر سلامت دام و طیور تاکید شد.

«دکتر زیباکردار» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در این نشست با اشاره به اهمیت نقش بخش خصوصی در حوزه دامپزشکی، بر لزوم همکاری نزدیک‌تر دستگاه‌های اجرایی و نظام دامپزشکی برای رفع مشکلات این بخش تاکید کرد.

وی افزود: با رفع موانع موجود، شاهد افزایش امنیت شغلی ناظران و مسئولین فنی و در نتیجه بهبود کیفیت خدمات و افزایش سطح سلامت جامعه خواهیم بود.

در این نشست، مسئولین مراکز بخش خصوصی به بیان مشکلات و چالش‌های موجود در حوزه فعالیت خود پرداختند و در خاتمه راهکارهایی برای رفع این مشکلات ارائه گردید.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
South Africa
|
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
0
4
درود بر آقای دکتر زیباکردار که آرامش بسیار خوبی در دامپزشکی کردستان برقرار کرده خواهشی از همکاران بخش خصوصی که دارم فقط یه فلش بکی به سالیان گذشته دامپزشکی کردستان و منصفانه قضاوت بکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۵
بی انصافی است که عملکرد مدیران گذشته را برهم زدن ارامش می نامید. مدیرانی بودند که شب و روز با افراد متخلف برخورد می کردند، جلو فساد و باند بازی را می گرفتند و با ان انگونه که باید برخورد می کردند.
بی انصافی دوم ان است که نطام دامپزشکی، رئیس و اعضا شورا ان را نادیده گرفته اید. شورایی که برامده از رای حداکثری همکاران بود.
هر اتفاقی در ایتان بیفتد مرهون تلاش و تعامل نظام و اداره کل است.
نظر شما
ادامه