کد خبر: ۷۹۸۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: به دستور دادستان عمومی و انقلاب گرمسار مرکز غیرقانونی نگهداری و فروش سگ در روستای کردوان پلمب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «وحید محمدی» دادستان عمومی و انقلاب گرمسار در این بازدید ضمن ابراز گلایه از برخی از ادارات بخاطر صدور مجوز فعالیت این مرکز غیرقانونی گفت: هر گونه فعالیت مراکز نگهداری حیوانات و حیوان سگ باید طبق قانون زیر نظر ادارت محیط زیست، بهداشت و درمان، دامپزشکی و شهرداری‌ها باشد.

وی افزود: در این مرکز که در نزدیکی روستایی پرجمعیت و قطب‌ کشاورزی قرار دارد، پرورش و فروش سگ به صورت غیرقانونی انجام شده و صاحبان این واحد برای جمع‌آوری سگ‌ها فقط سه روز فرصت دارند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
7
2
بالاخره آخرین گره کور جامعه باز شد و آن هم با پلمب یک مرکز پرورش سگ در گرمسار! انگار تمام مشکلات ریز و درشت این کشور حل شده بود و فقط همین یک مورد باقی مانده بود. حالا دیگر می‌توانیم با خیال راحت سر روی بالش بگذاریم و بخوابیم؛ چون دیگر هیچ سگ بی‌مجوزی در این مرز و بوم نفس نمی‌کشد!

اما جالب‌تر از خود این خبر، انتشار آن در یک سایت دامپزشکی است. یعنی چه؟ یعنی همه دامپزشکان عزیز در صف راه‌اندازی مراکز پرورش سگ بودند و حالا با خواندن این خبر باید قید شغل آینده‌شان را بزنند؟ یا شاید هم این خبر مهم‌ترین دغدغه دامپزشکان کشور است و ما خبر نداشتیم! واقعاً آدم نمی‌داند این خبر چه ربطی به دامپزشکی دارد، مگر اینکه انتظار داشته باشند دامپزشکان عزیز از فردا برای این سگ‌های بی‌پناه گریه کنند!

و از همه بامزه‌تر این که، دادستان محترم گلایه‌مند از ادارات شده‌اند که چرا برای این مرکز مجوز صادر کرده‌اند. یعنی اگر ادارات قانونی مجوز بدهند، باز هم ممکن است خلاف باشد؟ یعنی مجوز صادر کرده‌اند، بعد تازه فهمیده‌اند که ای بابا، این مرکز غیرقانونی بوده؟ خب، اگر اینطور است، چرا اصلاً این ادارات مجوز صادر می‌کنند؟ شاید باید به جای پلمب کردن مرکز سگ‌ها، اول این ادارات را پلمب کنند تا دیگر چنین گاف‌هایی ندهند!

در نهایت باید از مسئولین عزیز تشکر کرد که با این اقدام بی‌نظیر، یک مشکل بزرگ جامعه را حل کردند. حالا دیگر خیالم راحت است که جامعه بدون سگ‌های غیرمجاز به سعادت کامل رسیده. امیدوارم مرحله بعدی عملیاتشان پلمب کردن آکواریوم‌های خانگی باشد، تا مبادا ماهی‌های قرمز هم مثل این سگ‌ها بی‌مجوز و بدون نظارت در جامعه بچرخند!
کاکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
2
0
بفرستین سوسیس کالباس
نظر شما
ادامه