کد خبر: ۷۹۸۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: سرپرست اداره دامپزشکی ایذه گفت: متصدی متخلف یک رستوران در سطح شهرستان به جزای نقدی 200 میلیون ریالی محکوم گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، «داریوش شاهپری» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه در تشریح این خبر گفت: در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی و رستورانهای شهر، یکی از رستورانها به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی و تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی در ادامه افزود: دادگستری این شهرستان اقدام متصدی رستوران را بدلیل تهدید علیه بهداشت عمومی، متخلف را به پرداخت 200 میلیون ریال جزای نقدی محکوم نمود.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ایذه با اشاره به لزوم رعایت تمامی ضوابط بهداشتی دامپزشکی در واحدهای عرضه گفت: در صورت رویت هر گونه تخلف بهداشتی این اداره ضمن برخورد قاطع نسبت به معرفی افراد خاطی به دستگاه قضایی اقدام خواهد نمود.

شاهپری همچنین بیان کرد: مراکز طبخ و توزیع می بایست نسبت به تهیه فرآورده های خام دامی کمال دقت را داشته باشند و برای خرید گوشت و سایر فرآورده های خام دامی از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی اقدام نمایند.

وی در پایان از شهروندان خواست نمود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان ایذه اطلاع دهند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
20 میلیون تومان جریمه برای تهدید علیه بهداشت عمومی؟؟؟!!!
به نظرتون 20 میلیون بازدارنده هست؟ کلی سود نصیب متخلفان می شود این مبلغ جریمه حساب نمیشه اصلا
نظر شما
ادامه