کد خبر: ۷۹۸۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر سید علی علوی مقدم» کارشناس مسئول آموزش استان خراسان رضوی، از روند آموزش کارآموزان معرفی شده به شبکه دامپزشکی مشهد، بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر محمد سیاح» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، گفت: دکتر سید علی علوی مقدم، کارشناس مسئول آموزش استان از فعالیت های آموزشی این شهرستان در راستای آموزش کارآموزان، بازدید نموده و ارتقاء سطح آموزش کارآموزان دانشگاه ها و مراکز آموزشی مرتبط با دامپزشکی را ، گامی مهم به منظور تحول در امر آموزش کارآموزان دامپزشکی دانست.

سیاح، ابراز داشت: تشریح وظایف سازمانی واحدهای مختلف دامپزشکی جهت آشنایی کارآموزان با وظایف اداری و  عملیاتی در سطح شهرستان از مهمترین مسائل مطرح شده در دوره ی کارآموزی است که مورد استقبال خوب کارآموزان قرار گرفته است.

وی، در ادامه افزود: هماهنگی و برنامه ریزی های لازم  جهت آشنا نمودن دانشجویان با اموری که لازم است در دوره کارآموزی انجام دهند بر اساس ظرفیت پذیرش  کارآموز، زمانبندی تعیین شده و محل انجام کارآموزی بصورت مستمر توسط واحد آموزش به کارآموزان ارائه می گردد.

سیاح، در پایان اشاره کرد: درسال جاری تاکنون بیش از 150 نفر از دانشجویان رشته های مختلف دامپزشکی به منظور کارآموزی در شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد دوره ی کارآموزی خود را  با موفقیت سپری نموده اند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Sweden
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
1
20
سلام و عرض خسته نباشید به «پدر اسمعیل»، دانشجوی نمونه ی دانشکده.
از طرف جمعی از عاشقان آن عزیز.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
خدایی اینم شد خبر ؟؟
نظر شما
ادامه