کد خبر: ۷۹۹۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: «دکتر سیدرضا موسوی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان در نشستی با «حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی» نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های فریدن فریدونشهر چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی دیدار نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر موسوی» در این نشست با حضور رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، رئیس اداره برنامه و بودجه، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی، با حجت الاسلام سیاوشی نماینده مردم شهرستان های فریدن، فریدونشهر چادگان و بوئین میاندشت، در مجلس شورای اسلامی دیدار و در مورد موضوعات مختلف حوزه دامپزشکی به گفتگو پرداختند.

در این دیدار دکتر موسوی ضمن اشاره به برنامه ها و اهداف سازمان دامپزشکی کشور، گزارشی از اقدامات و عملکرد دامپزشکی استان و مسائل و موارد مربوط به حوزه دامپزشکی به ویژه در چهار شهرستان فریدن فریدونشهر چادگان و بویین میاندشت ارائه نمود و از نقش مهم استان اصفهان در تولید فرآورده خام دامی از جمله تولید شیر، گوشت مرغ و گوشت قرمز، بوقلمون و غیره را بیان داشت .

در ادامه مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با اشاره به مشکلات موجود در خصوص شبکه  های دامپزشکی این چهار شهرستان افزود: با توجه به کمبود اعتبارات در این شهرستان ها و همچنین کمبود خودرو های عملیاتی مناسب مناطق سخت و صعب العبور و نیازمند کمک ویژه جهت رسیدن به شرایط مطلوب می باشد .

حجت الاسلام سیاوشی نیز با اشاره به گزارش مدیر کل دامپزشکی استان در خصوص کمبود ها و مشکلات موجود و همچنین با توجه به اینکه از نزدیک شاهد تمام زحمات نیروهای دامپزشکی در مناطق صعب العبور بوده از زحماتشان قدردانی نمود و قول مساعد جهت پیگیری مطالبات دامپزشکی را داد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیاهپوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
3
صدها نفر تا کنون قول داده اند اینهم روش !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
1
قول هم قول قدیم...
نظر شما
ادامه